brainwildchild

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Ronja Olsson - 10 december 2012 20:31

Just nu vet jag varken ut eller in, undrar idag varför jag boxas? Vad får jag ut av det? Idag var en träning då jag ville köra fram skallen och låta någon slå mig medvetslös! Inget ne kändes bra idag, inte formen, inte tekniken, inte sparringen, inte slagen. Alltså inget. Kände mig som en nybörjare på tio år. Jag tänkte hela tiden på allt alla säger till mig, fortsätt mot motståndaren, ner med hakan, tight guard, snabbare fotarbete, snabbareslag, bättre kontringar. Alltså inget stämde....... Nej nu ska det bli skönt med ett vinterlov v52 då jag inte ska tänka på boxning för fem öre utan bara kondition. Imorgon är det matchsparring, kanske det jag behöver, att antingen bli riktigt utklassad eller känna mig helt okej. Vi får se, men imorgon ska jag försöka att inte tänka negativr utan sover ut det idag! Goooosh vad jag är förbannad på mig själv idag!!!

Av Ronja Olsson - 10 december 2012 16:16

Blev bara en lektion idag och det var film på historian, idrotten inställd och eget arbete. Nu har jag suttit och fixat med både svenska och engelska. Båda två ska examineras på fredag. Bråttom här !

Om ca en timme går min buss bort till träningen, tror på fys, eller ja vi brukar ha det på måndagar. Ska även fråga Daniel om hur träningen blir över jullovet ska vi träna enskilt eller på klubben?

Everybody loves pictures ?

Första bilden är hur jag ser ut nu, bara dessa jävla ben som ska förlora storlek tycker jag.

Andra bilden, ja jag drar in magen, haha men ändå ser "nästn" ut som ett skelett?!

Tredje bilden, visade mina vigheter på skolan när vi hade öppet hus, hahah..

     

Av Ronja Olsson - 10 december 2012 09:41

Måndag och en ny vecka. Halsen känns inte av så det var nog okej at jag tränade igår, andningsproblemen borde vara för att jag varit borta en vecka från träning, jaop vi säger det iallafall! Nu ska jag åka till skolan, först historia och sedan idrottsteori. Därefter ska jag plugga extra efter skolan innan jag åker till träningen. Näst sista veckan innan jullov, härligt!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards