brainwildchild

Alla inlägg under december 2011

Av Ronja Olsson - 20 december 2011 06:40

Sitter och skuffar in havregrynsgröt i käften och hoppar runt. Jag är på ett damp humör idag, jätte seg att kliva upp men satt igång musik, då gick allt plötsligt fort, hunnit med hur mycket som helst på bara 20 minuter, har inget kvar att göra, har överskottsenergi kvar. Detta är irriterande! Kan det vara något med julstämmningen och att det är fyra dagar kvar till jul??

Havregrynsgröt, te och apelsinjuice! Mmumma!

Granska dig själv innan du börjar klandra på mig och skylla allt på mig, största delen var ditt fel.

(Inte min bild)

Av Ronja Olsson - 19 december 2011 20:43

Finns två till men här får ni två
 
 

Av Ronja Olsson - 19 december 2011 20:38

 
Av Ronja Olsson - 18 december 2011 22:10

Jag har städat garderoben, rensat den så en pappkasse mindre kläder som går till behövande, städat, packat väskor eftersom jag blir 13 dagar uppe i norr så börjas det tidigt!

Gjort lite styrka för att bli av med energi, ansiktsmask, duschat, smörjt in mig, hmm har jag missat något? Ne lägger mig i sängen med Supernatural och knäpper på sleeeeeeepmode!

Börjar med nationella imorgon, lovande prognos hoppas jag på!

Av Ronja Olsson - 18 december 2011 19:10

We made it through storm

made it through pain
it´s been a long way and now I´m here
so baby hold on now that we´d come so far just listen to your heart
you don´t have to save me just need you to follow cuz we made it all this way
I wont never give up on something that is so strong
and we made it all this way
like the moon consistent time give me wings so I can fly
you´ve allready saved me just need you to follow coz we´d made it all this way
I open my eyes and I´m feel strong I´d just need to know I´m here with you
so baby hold on now that we´d come so far just listen to your heart
 

Av Ronja Olsson - 18 december 2011 18:21

Nere på Lidingö igen, trevligt på julmingel, IF Linnea tröja som julklapp!:)

Var och köpte lite nya underkläder och strumpbyxor och sushi till middag, mm äntligen, som jag längtat efter sushi!

Har också hittat min nyårsoutfit har inte bestämt mig helt men har lite tankar om vad jag ska ha!:)

Muntliga NP imorgon totalt glömt bort det.


Av Ronja Olsson - 17 december 2011 22:22

Skönt med trådlöst internet men att datan kollapsar och inte vill samarbete, bra att det finns mobiler istället. Igår var jag på rotskär roligt att se allas miner när dem såg mig. Även videos från dampstunder med blondie igår kommer:-) var förbi mamma en stund också inte träffat henne på länge. Åkte ner till stallet och hoppade nelson mest markarbete vilket behövdes. Älsklingen var jättebra som vanligt inte jag dock och vill inte skylla på att det var tre månader jag red senast. Upp till moster annette, duschade och begav mig till stan. Ut till moster och sov där. Idag hade jag en dödande träningsvärk. Gaaaaaaah!!!!! Det var ett helvete att kliva upp ur sängen:-P Bio nu på kvällen med Stefan, Emelie och Daniel. Sherlock holmes 2 väldigt bra och rolig film:-) med trevligt sällskap. Jag, Emelie och Daniel gick emot max ochåt och sedan fixk jag skjuts hem till bomhus av Daniels mamma tack så mycket:-) nu ska jag sova och imorgon ska jag ner på julmingel på klubben hoppas på en lika trevlig tid där:-) bara några dagar kvar i skolan och på onsdag ska jag träna för zangen ska bli super:-

Av Ronja Olsson - 15 december 2011 13:55

Vad mycket jag hunnit med idag!

Vaknade runt sju av att pappa förde liv! Började med APLuppgiften, kontaktade en massa företag. många var inte inne såblev otålig!

11 var det intervju för situation Stockholm jag och Tim var där:) Vi kan börja med att jag inte hittade dit, gick åt helt fel håll, fast att jag frågade 30 pers så kom jag ändå fel men tillslut hittade jag och insåg att jag aldrig ska lita mer på sl!!

Pratade om ungdomsparlamentet och om motionen, kommer vara med i nästa tidning:)

Knäppte även lite bilder så kommer få se mitt weirdo face i tidningen också:)

Åkte hem, tappade mitt SL kort på bussen, panik in ringde hittegods, kontaktade bussen jag åkt på och fick tillbaka det efter 30 min, som tur var!:)

Nu lagar jag mat, fått tag på en prao plats väntar på besked från högsta hönset som bestämmer allt inom läkarvården och säger han/hon ja så blir det en vecka på dagkirurgi än en gång, hade superkul förra året och kommer nog ha det nästa år också:)))

Träning ikväll och hemgång till gävle, sover hos moster Anna i helgen:)

Mmm lite true blood nu till maten och dregla över Alexander Skarsgård!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards