brainwildchild

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Ronja Olsson - 2 juli 2011 09:15


gon jag tycker är väldigt snäll är den här personen, Chrstina Åström, hon är alltid lika glad och positiv när man träffar henne i stallet, även fast vi egentligen inte känner varandra riktigt bra utan träffas mest och umgås i stallet så känns det som att vi känner varandra, hon hjälper mig alltid och svarar på mina frågor angående mycket som t ex Nelson, hon rider honom oftare än mig och därför känner honom lite bättre, det går jätte bra ute på tävlingsbanorna för dem! 

Det här är en b-rud som jag ser upp till!

Copyright: Jesper Burman!  

Av Ronja Olsson - 2 juli 2011 02:29

Ja fredagen blev halvt som jag tänkt mig!

Kom inte in på VRG eller Enskilda saknades 1 YNKA MVG!!!!!!!!!!!

Men det blir TBS Naturvetenskap på medborgarplatsen, så det blir Sthlm åtminstone! Så flyttar v.32

Åkte till Tierp och var med Anton och Pontus, träffade Felicia och Sara, sedan gick vi hem till Anton och påvägen dit träffade vi angelika som följde med! Chillade hos Anton och hade trevligt!

Gick ner till station och träffade en jäkla massa personer! Umgicks och hade trevligt, jag Anton och Pontus gick till Pontus, Albin gick hem när vi kom dit, jag och pontus, lyssnade på musik, spelade gitarr, laddade mobiler och snackade! 

Sedan ringde Strand och undrade om vi ville komma till skutskär! 

Skyndade oss, hämtade upp Aton, gick mot tåget, INSTÄLLT.-.-

Fick ta buss!.-. Segt!

Körde sanninge eller konka på bussen och hde kul, 

Sedan hoppade vi av hos mig och var där, gick hem till Jennifer och mötte henne och Daniel. Gick ner till min och Jennifers bro, jag kom på att jag och jennifer skulle bada nakna, och som sagt, gick vi till Simmis, alla drog av sig kläderna och nakenbadade, bara jennifer somm hade trosor på sig vi andra var näck! Haha fyfan vad kul man kan ha!

Jag orkade varken med Bh eller byxor gick igenom centrum med t-shirt och trosor, Daniel dissade oss och åkte hem! Tråkis!

Gick hem till Jennifer, vilade chillade och umgicks, jag gick hem vid två!

Fast hämtade cykeln vid station först!:) 

Ja det var väll min dag! Mycket hände, imorgon ska jag ut till pappa och vara där två dagar!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards