brainwildchild

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Ronja Olsson - 16 juli 2011 23:09

Varit en lugn lördag, skulle till pappa men nope, så blev det inte! 

Låg och sov när han åkte, och mig kan man släppa ner en bomb bredvid utan att jag vaknar!

Var på GK kurs, super! Frida gjorde en redovisning och sedan gick vi igenom lite viktigt i TR1, sedan gick vi ner och kollade i ridhuset på banan, mätte med steglängd och jag kom in och pratade om mitt liv med fosterfamilj och sådant, boxningen, adhd och ja allt pratade vi om! 

Hem mamma och torbjörn dukade upp till fest! (nästan) Räkor, nå kex och en massa gott! Mums!

Nu ska jag sussa gott, kanske tar jag en tripp till örbyhus och träffar alex, ska vara på ärk halv fem så kanske blir lite lite med tid men får se!:) Har saknat den lilla busungen!

Av Ronja Olsson - 16 juli 2011 15:11

Har huvudvärk, inge kul alls!

Så lägger mig och vilar ett tag innan jag cyklar ner till stallet på GK kurs, 

Har gått och lånat en ny bok att läsa (two actually) hoppas den är bra, någon som har läst den? 

Den vita katten! Den verkar bra åtminstone så hoppas på det bästa, blev inge jobb hos pappa, hjälper han och Jörgen på måndag istället!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards