brainwildchild

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Ronja Olsson - 22 juli 2011 18:25

Så nu har jag varit runt lite överallt, har varit in och grattat min mormor, jag och mimmi gick förbi gammelmormor och sa hej, satt och löste korsord med henne!:)

Åkte hem , lånade Torbjörns cykel och åkte till stallet, mockade, gosade gick en promenad tänkte gå ner till vattnet imorgon och låta han kolla lite!

Lite ändringar inför hyrveckan, bara hoppning en dag!:( Förra året var det 2, synd! Men det gör inget, man måste kunna rida hästen från grunden först! Christina ska ha lektion för mig vilket känns bra efters om hon känner Nelson så bra!

Nu ska jag ta och ta en promenad upp till Mimmi och umgås med henne!

Av Ronja Olsson - 22 juli 2011 11:52

Sitter på bussen på väg tillbaka till Skutskär, passerar Furuvik snart, det var grymt längesedan man var där, S&N förra året tror jag!:)

Inatt så verkade det ha både regnat på/haglat och åskat, jag som sover jättetungt, märkte såklart ingenting, men det var ju lite märkligt att jag drömde om ett regnkaos, åskade och blixtrade överallt och så kom tre tornados, shit vad jag var rädd i min dröm!;) Fegis härborta!

Snart hemma lite små taskigt väder men tror jag tar en promenad till stallet ändå, ska prata med mamma när vi ska till mormor först och så! 

STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE MORMOR!!

Nu passerar jag folkan, I am home again! But not for long!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards