brainwildchild

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Ronja Olsson - 24 juli 2011 18:10

  Sitter hemma hos Blondine hon bäddar sängen och är duktig! 

Lyssnar på What are words-Chris Medina, GRYMT bra låt det är!!

Drar väll ut snart maybe ner till Daniel och umgås med honom, tidig nedgång idag ska till sjukgymnast imorgon TIDIGT! Sedan ska jag vara med Therese och åka ner till stallet!

Av Ronja Olsson - 24 juli 2011 16:52

   En massa bilder ifrån stallet idag!                      Du och jag föraalltid!<3                                  Gott!   Vi kan väll bada lite grann!      Nej nu får det räcka jag vill inte gå ner nå mer!   Men okej då, om jag får lite godis!   Nej nu går vi upp!!   Eller okej då det kanske finns godis!   Nej nu har jag badat klart kom nu!   Klias!

  Hmm vad kan finnas här?

Min fina älskling ska ner imorgon också, bada lite då också om det är soligt!

Nu käkar jag sallad, sedan cyklar jag och är med Emelie som man inte träffat på 100 år!

Av Ronja Olsson - 24 juli 2011 11:03

Grymt trevlig kväll med en massa människor, var med Jennifer, Markus bjöd oss på minigolf! Kass som jag är har liksom inte spelat på ungefär tre år, Jennifer vann med 58? Och jag hade 73? TROR JAG!

Markus, Pia, Åke, Stefan, Marita, Lena och Sören var med, de spelade på egen bana!

Sedan runt 8 stack jag och Jennifer hem till mig, gick och köpte sallad på casa latina, Husets! SÅ GOD!

 Käkade umgicks med mamma, åkte hem till Jennifer, satt och lyssnade på musik spelade lite spel, sedan kom allihopa tillbaka hem. Jennifer sminkade mig och fixade mig, det var tanken att vi skulle dra ut med kompisar men det blev inte så! 

Satt och umgicks lyssnade på musik med strand, sedan fick vi jättetråkigt och tyckte någon skulle hitta  på något med oss!

Gick ut och var med Sebbe och Jennifer, sedan gick vi hem till Jennifer! Pizza!;D

Gick med Sebbe en bit hem runt 1, väntade på att morsan skulle komma hon var hos grannen så vi gjorde sellis hem!


Idag SKA jag ner till stallet vill verkligen va med Nelson! Men det är ju så dåligt väder så då måste ajg gå eftersom cyklarna är paj och vill inte ta inlinesen, tog dem igår och har lite träningsvärk!

Sedan vet jag inte vad jag hittar på, packar det sista i flyttkartongerna maybe!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards