brainwildchild

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Ronja Olsson - 21 juli 2011 21:38

Fredag: Mormor fyller år, åker hem till skutskär, ner till stallet! Jennifer?

Lördag: Stallet, Jennifer, Emelie?

Söndag: Stallet, Jennifer, Emelie?

Måndag: Stallet, sista fixet till flytten till sthlm, vara med Jennifer eller Emelie?

Tisdag: Sola (om det är fint väder) STOCKHOLM med Faster!

Onsdag ->Fredag: Sthlm med Faster (fre: stallet om tid finns)

Lördag: Stallet, dragracing på Tierps Arena!

Söndag: Fix inför en veckas hyrning av Nelson.

Måndag->Fredag, (maybe lördag) Hyra Nelson, hoppning 3 dagar, dressyr och uteritt på 3 (Om jag ska och kan hyra på lördag, annars blir det 2 hoppdagar och resten dressyr, rida i westernsadel och uteritter)

Lördag: Beror på hur hyrningen på lördagen ser ut!

Söndag-> Onsdag eller Torsdag: Åker till pappa för en tripp ner till Småland med syskonen!

Sedan blire att jag stannar i Sthlm tills tisdagen v,33 har ridning! 

Nu vet ni ungefär hur bloggningen ser ut! Massa skoj blir det åtminstone!;)

Av Ronja Olsson - 21 juli 2011 17:39

Idag fick jag ett av mina frispel, tog ut pengar och åkte ner på stan och shoppade! 

Blev tröjor och en ny bh, hittade inga snygga byxor eller skor!:(

Ser på när Homer hoppar runt som en galning, grymt söt kanin!

True blood står på listan här näst, najss!

   I miss my honey!

Av Ronja Olsson - 21 juli 2011 10:29

Nu har jag vaknat till liv efter 10h sömn, trött Ronja? As hell!

Igår som sagt är jag fortfarande hos Anna och igår kände jag att det var en latis dag! Men joggade 1km utan att stanna och utan att dö skulle nog lätt kunna ta 1km till men då hade nog Anna och Leffe fått en chock om jag kanske hade fått syrebrist!;) Trodde aldrig själv att jag skulle klara 1km har sådan dålig kondition men maybe not!;) 

Sedan låg jag i soffan, kopplade upp datan till 60 tum platttv med hemma biosystem, najss! Såg på the vampire diaries season 2! 

Tog en promenad till affären och handlade, hem och lagade sallad, kyckling med branflakes, pinjenötter och valnötter! Supergott! Mamma kom också och käkade med oss! Kul!

Vid kvart i nio tog jag och anna en 4,2km promenad, en mindre runda idag!

Sedan efter en dusch så slocknade jag!

Nu vaknade jag av en massa sms, men har varken pengar eller gratis sms så det är ingen ide att skriva om du vill ha något svar!;)

Dåligt väder=filmväder!;)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards