brainwildchild

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Ronja Olsson - 4 juli 2011 22:44

Hemma ifrån stan! 

Bio med Jennifer + köpte en tröja som var på rea, fick ett infall och kände mig väldigt tvingad till att köpa den!

Vi gick på Kronjuvelerna, en väldigt bra film! Bra skådespelare och innehåll! Väldigt värd att se!

Var även på Grönt krort kurs idag! Inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli, sedan så är Marita (Jaqulines mamma) jättesnäll och kopierar upp Tävlingsreglementet åt oss som deltar så att slipper betala!^^

Nästa kurs är på fredag! 

Nu ska jag fortsätta packa och sådant! 

Keep in touch!

Av Ronja Olsson - 4 juli 2011 10:50

Hej hej!

Hemma igen från mimmi, sov där inatt!

Åkte dit direkt efter pappa, Niclas skrämde livet ur mig när han öppnade dörren, trodde jag skulle dö! Lillpuckot!

Tony var där och super söta Neoline, vad glad hon blev när hon såg mig!:)

Myste och gosade med Neoline, såg på Min låtsas fru!

Jennifer kom och umgicks med oss! Sedan tog vi en promenad hem till mig, hahah hennes cykel är livsfarlig, när jag skulle försöka skjutsa henne var vi nära på att bli påkörd för hon har en skitknäpp cykel!-.-

Men vi kom hem till mig hela och levande!;D

Jag bytte kläder och pratade med mamma!

Sedan åkte vi ner till våran hemliga bro, och sedan upp till mimmi, poppade popcorn och såg på någon weird film! Disturbia tror jag den hette! Jag tyckte inte den var bra!

Jennifer drog och sedan så såg vi på en ny film, man jag somnade, as always! Mimmi var dryg och stoppade in något kex med smör på i käften på mig! Så då blev jag pigg!

Hon och Niclas gick och la sig, och jag stannade uppe till typ 2, satt och snackade med Tony och såg på Dödlig fångst! Då kom Niclas och Mimmi ut och skulle röka, hänka med dem ch sov sen!


Mimmi väckte mig runt 9 och vi tog en promenad t UM!

Nu ska jag gå igenom kläder och packa ner i flyttkartonger så att det är färdigt! Och sedan ner till stallet på Grönt kort kurs!:)

Keep in touch Bitches! 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards