brainwildchild

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Ronja Olsson - 31 juli 2011 17:08

Sitter hos Mimmi lyssnar på musik och fixar oss, snart beger vi oss mot Andersberg, ska in till TB och träffa honom Robin och Niklas, blir inte där så länge måste ju upp tidigt imorgon!

Har fått kåna en kamera av mormor min är cp! Danke!

See you later!  

Av Ronja Olsson - 31 juli 2011 15:00

Grymt rolig kväll igår!

Var nere på Rotskär och såg på när Klenoderna spelade, var förbi faster och fick en super fin jacka, tusen tack!:)) 

Träffade en jävla massa, stoffe, alexandra, simone, timmy, sheren, christoffer maria och marias syster och pojkvän. Även andra men det var dem jag umgicks med! Hade allmänt kul!

Strand och jag träffade en kille som heter Stefan, rolig och trevlig kille det! 

Timmy och Jennifer henkade hem, Timmy skulle sovit här men han drog ut med Krii och Anton istället! 

Idag har jag varit hos mimmi och umgåtts, städat mitt rum som verkligen behövdes såg ut som om en tornado hade gått in och raserat allt!

Bäddat säng, dammsugit och rensat saker och fixat kläderna, grymt! Ska skura och duscha sedan bege mig till Mimmi, vi ska in till Andersberg tror jag och träffa TB!

Annars åker jag ner till stallet och fixar med Nelson, imorgon ska jag äntligen få rida!

Update ikväll, but until then SCREAM MY NAME!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards