brainwildchild

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Ronja Olsson - 6 juli 2011 21:11

  Jag och Linnea R!:)

Av Ronja Olsson - 6 juli 2011 20:56

Blev inge sommarkväll för mig, när jag och Emelie skulle till affären och köpe engångs biljetter åt mig så var det slut!-.- Och innan dess hade jag skadat foten pågrund av balkong dörren. så sur man blir ibland! Men gubbarna som sålde jordgubbar var snäll och gav mig 10kr rabatt!;D

Jag cyklade ner till stallet istället och Emelie åkte och träffade Otto!

Var så skönt när det nästan var bara jag och Nelson där nere, Sara och Sussi var där nere, tog en promenad runt hagarna och så fick han käka lite gräs, fast att han ska på bete imorgon! Borstade, mockade och myste! Jag förstår inte hur mycket man kan älska någon så mycket som jag älskar honom, han är min ovanliga diamant, min älskade Black Beauty!

Jag vet inte hur jag kommer klara av att inte kunna åka ner till honom när jag vill, och rida regelbundet! Jag kommer rida vissa helger och åka och tävla några gånger ibland! Men ändå, att kunna åka ner till stallet och bara stå och mysa! Min högsta dröm är att han ska bli min, bara min!

          

Av Ronja Olsson - 6 juli 2011 16:25

Ja som ni märkte så skrev Emelie ett inlägg nu när jag lagade mat, och jag gjorde ingen köttfärssås, utan oxpytt med currysås! Mums!

Nu ligger vi och vilar innan vi ska dra in till stan och träffa hennes "bror" Otto, även träffa Tessan och Emma! Några fler?? Skulle inte förvåna mig!

Sedan när Otto tröttnat!;) Så drar vi och umgås med Daniel och Jesper!:)

Har även pratat med pappa angående Power Meet! Tror att vi åker imorgon istället, så hoppas jag att man är hemma till grönt kort kursen annars så får man väll köra en kurs via telefon!;D 

Jag har fått en supersöt Isbjörn av Emelie som vi har bråkat om och hon har dränkt han typ 5 gånger och misshandlat honom, och nu ligger han och solar på min balkong!:D:D:D:D

 

Av Ronja Olsson - 6 juli 2011 15:51

Hej bloggen, blir en specialare idag! Persson bloggar från Ronjas bre! 

haha, jag oh ronja ska tagga stan, oh där ska vi träffa min bruur!
sen ska vi vara med tessan och emma,
jag och ronja, har köpt köttfärsh(?)
och ska göra spaghetti och köttfärs-sås. Fett gott jaow,
vi skulle köpa jordgubbar, men det blev inga!

Fett drygt, men iallafall i kväll ska vi bada med min älskling(emelies) och jesper ska med förfan!
Fett roligt, sen kanske jag sover hos ronja. och då jävlar smäller det kan jag lova! :D
Haha, sitter och lyssnar på "Fest hos mange"  så jävla bra!

Iallafall, nu ska jag hjälpa ronja i köket! :D
PöSSHÄJJJ!!! / Emelie

                                                            
 FEST HOS MANGE! Y

 
Mange mange

       Y 

Btw. BARA FÖR ATT MANGE STÖTER PÅ MIG!!! / Emelie
P.s, han ska ringa mig runt 5-6!
HIHIHHIHIHIHI     :D / emelie 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards