brainwildchild

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Ronja Olsson - 1 januari 2012 13:38

Jag vet inte vad det är, kanske inbillar jag mig men jag känner mig glad, lycklig, helt gaaaalen! Mår så bra just nu, och det konstiga är att jag vet inte vad det är, jag har inte gjort något speciellt ;P Och det kan ju inte vara för att det är ett nytt år nu framför mig, eller är det möjligt så? Ja det kanske är det!

Varit och ätit korv stroganoff på Villan, nu sitter jag och pappa och ser på MTV, väldigt slapp dag idag, ska börja packa väskan också så att det är färdigt till imorgon, jag vet fortfarande inte om jag vill åka hem idag eller imorgon, jag vill ju träna imorgon men det kanske inte är något alls också, hmm!

Har faktiskt gjort mycket på jämförelsen och analysen av dystopierna. Det jobbigaste kvar, analytisk kemi på engelska, hemskt men roligt!


Av Ronja Olsson - 1 januari 2012 09:31

Så nu är det ju ett nytt år, vad förväntar vi av detta år?   

* Gå ut 1:an (gymnasiet ;)

* Träna bättre, bli bättre, bli uthålligare och starkare i boxningen!

* Träna även några gånger ibland med Zangen

* Tävla KM i höst om inget händer med Nelson

* Jobba på så bra jag kan i skolan, intesivt nu på sluttampen av 1:an

* Bra 2012, roligt 2012


Nyårslöften

Gå ner 10 kg i fett, och gå upp i muskler istället.

Förändring till det bättre i boxningen, bli bättre och bättre, utvecklas.

Få betyg över E i kurserna.

Bli snällare

Ha otroligt kul, vi dör trots att 21 december! ;D


Nu ska jag umgås med min lilla syster!


Av Ronja Olsson - 1 januari 2012 04:00

Ja vad ska man säga, summera nyårsafton 2011, hmm svårt, men
god mat, lite för god mat, käkade upp det mesta av det som Hannah inte ville
äta upp. Pappa blev lite för fulleruller så han la sig ju tidigt också,
övergick med ”ligan” till Eriks bar. Liten som jag är och duktig höll jag mig
till alkoholfria drinkar som jag fick av alla. Okej lite smuttar tog jag väll
när några bjöd på sådant som inte var så starkt, lär jag väll erkänna ;D Vid
tolvslaget så fick man bubbel och ut på balkongen, Eva och Mats fick värma mig
som stod i klänning och kavaj.  Mysigt
med fullt av fyrverkerier  och annat, in
igen och fortsatte umgås och ha trevligt, jag heter ju trots allt Ronja så satt
och spanade efter nån snygg kille man kunde ha som ögongodis ;) Hittade
faktiskt ragget som jag fick igår och hans läskiga polare men njae. Anyway hade
jättetrevligt och sedan satt jag och pratade med Pär då kom hans kompis, och ja
vad ska man säga det är trots allt nyår, och han var 18 Yngre än gårdagens, :P
Jättetrevlig söt och super gullig kille, myste lite, han stod och snackade
massa med Julia, och jag försökte hänga med i samtalet, och ja Nyårskyssen
kirrad! ;D Men tillslut tröttnade ”ligan” på mig och mitt gullande, så det var
bara att gå ut och sedan tillbaka till hotellet, sällskap ut fick jag
också  :) Synen man fick på toan i
hotellet sen för att kissa innan läggning, uha! Så sitter i korridoren, träffar
fulla människor och hälsar gott nytt år, men ska lägga mig nu, en till dag
imorgon, full med äventyr kanske en promenad åt andra hållet imorgon:)

Nu får jag höra på när ett precis inkommet par som var
kraftigt berusad har sex i sin hall, mm mysigt!

Samma gamla motto vid Nyåret!

NYTT ÅR, NYA UTMANINGAR, NYA CHANSER!

Juste nyårslöften ska jag krafsa ner också, har några i
åtanke för tillfället!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards