brainwildchild

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Ronja Olsson - 21 januari 2012 22:57

Bio nörd som jag är hade jag faktiskt tänkt få pappa att gå med mig på en film i veckan och så kanske jag tar en själv till helgen! Who jnows? Men de som jag vill se  som går nu är :

Hamilton

Simon och Ekarna

Lejonkungen i 3D

The skin I live in

De som jag vill se som kommer snart är:

Abraham Lincoln - vampire hunter

En fiende att dö för

Hobbit

Ice age 4

Mádagaskar 3

Snabba cash 2

Snow white and the huntsman

The devil inside

Titanic

Underworld awakening

och War horse den sist nämnda är jag heeelt säker på att jag kommer börja gråta på, jag och hästar you know och bandet och ja allt. Lägger upp en trailer, nu ska jag soooova!

Av Ronja Olsson - 21 januari 2012 22:24

Ä uppe i Gävledala nu och umgås med moster och kusse. Käkat god pepparlax till lunch och oxfilé till middag, inte klagar jag! Igår gick de lite bättre på träningen, äntligen satt intervallerna men knät ville inte alls fungera och strejkade mer än vad jag tålde! Men ju mer jag springer och bygger knät desto bättre så smårtan får jag stå ut med nu tills den blir outlidlig och de som känner mig, jag ger inte upp/slutar försen jag stupar!

När jag åkte upp till gävle idag så blev jag helt klar med labrapporten så finslipar på vägen ner imorgon och skickar in, trodde aldrig att jag skulle bli färdig med den ;p Så har festat rejält med både varma bär och glass idag och äppelpaj med glass igår! Mums! Men har tagit 18 min på löpbandet med löpintervaller och joggin och powerwalk så förbränningen är igång iaf, tar en intevall tur på 15 min imorgon innan jag åker hem till Lidingö också, lite styrka lägger jag på också! Nå imorgon fortsätter jag även på engelska referatet också! Nu ska jag skypa med min lillkusse som sitter i rummet bredvid men både han och jag är för lata för att prata lite högre när vi ska fråga något xP


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards