brainwildchild

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Ronja Olsson - 12 januari 2012 16:50

Igår när jag kom hem från middagen orkade jag verkligen inte sätta mig vid datorn, kom hem runt 11. Vi tar dagen från början!:)

Skola, tyska, fick reda på prov resultatet, oh shit det gjorde min dag till en strålande dag! (det var även solsken och inge snö ute, mmmm!;)

Trodde att jag skulle få E-D på provet men jag fick ett klart C och om jag hade haft två rätt till ca så hade jag fått ett B, woop!:)  

Engelska, började med referatet av analytisk kemi häftet:P 

Idrott teori,

Hem pappa och Harry hade kommit, pappa fixade med ekonomin och Harry och jag såg på film, sedan över till Hasse och Agnes för middag:) 

Löjroms toast till förrätt

Kalvstek, med tillbehör till varmrätt

Tårta till efterrätt, snacka om att man var mätt!

Jättetrevligt var det vi var ju där från 17,20 - 22.45 så ;P 

Snackade mycket och pratade om framtid osv. 

God mat, god dricka, trevligt sällskap, kunde inte bli bättre!

Idag har jag varit i skolan, och nu ligger jag och vilar till 18, viktigt för mig att ta det lugnt, läser lite i kemin tills provet vi har imorgon:)  

Träning ikväll också, det jag ska spec tänka på är att andas, stretcha efteråt, garden och tekniken i krokarna:) 

Nu ska jag fortsätta lata mig ett tag till:)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards