brainwildchild

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Ronja Olsson - 9 januari 2012 20:58

Idag blev jag så besviken på mig själv, vad höll jag på med? Jag var klumpig, högerfoten var kass, tekniken låg i botten oc jävlar vad jag flåsade! Jag är så irriterad det är ju trots allt helt mitt fel och ingen annans så nu känner jag ett ännu större sug att bli bättre, ne inte bättre jag SKA bli BÄST! Utan tvekan! Sparrades med Siri och Nisse idag, Zangen och Lennart var inte där idag. Tääskigt ne Zangen hade fått problem med bilen!:(

Siri var ju tusen gånger bättre än mig, både en svullen näsa, sår och blodiga tänder och en hjärnskakning som sagt mitt fel. Men någon bra träff hoppas jag att jag fick in på henne. Och ja Nisse vad ska man säga, att mäta sig med honom blir svårt, och psyka är det bästa han gör, och ju mer irriterad jag blir på mig själv desto sämre slag, desto fler får han in-.-

Ja jag blev surare och surare, la mig ner försökte tänka på annat, jag lär verkligen gå en kurs i att andas och att få ner mitt temperament! Så nu har jag blivit mer taggad att köra hårdträning nu framöver, och så kör jag med Zangen till sommaren eller senare i vår och så får jag se ifall min envishet har gett resultat eller om jag ska fokusera ännu mer!

Imorgon ska jag äntligen få komma hem till mitt LIDINGÖ! Som jag saknat min säng, min lägenhet, mitt kök, mitt vardagsrum, och än en gång MIN SÄNG! Min underbara, stora, gosiga, continentala säng! Med mycket kuddar och myyysfilt! Gosh vad jag saknar den! Nu ska jag se klart på CSI sedan ringa min far och sooova!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards