brainwildchild

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Ronja Olsson - 31 januari 2012 22:13

Det finns både bra och dåliga saker med att ha sen kvällsträning på tisdagar

* Man har sovmorgon till 12 på onsdagen

* Oftast är det grymma träningar och tuffa!

* Man får ut sin aggretion som man kanske fått under dan

* Man blir så jävla otroligt pigg

Men idag, oh shit fick jobba ordentligt idag! Arthur var inte den snällaste, men så ska det vara, knät då! Det börjar ta sig så snart! Mer jogging och ben övningar så är jag igång snart!

Tuff uppvärmning, måste träna superstar ut, inte min starkaste. Lite parövningar och sedan tio ronder säck med olika övningar, bra! Plötsligt fick jag något weird i halsen så står där och hostar blir sur och hoppar runt, Ashkan kommer och undrar ungefär vart felet ligger! Haha vad rolig jag borde se ut! 90 grader*2, plankan*2 och hopprep fem min. Avslutade med en tävling, trodde först idioten men som tur blev det som en cirkeltävling, 10 armhävningar, 10 situps, 10 70/30, 10 fällkniv, fort skulle det gå var näst sist och hon före mig hade ett försprång men knappa in hela tin och vi var väldigt nära i sista. Vårt lag tog hem det woooho inte tack vare mig då :P Så de fick köra idioten! ;D

Efter stog jag kvar och snacka med tjejerna och så och sedan gick jag och Fanny till tuben, nu ska jag avsluta hemtentan har gjort om hela sista frågan, visst är jag dryg mot mig själv? Men mitt samhällsbetyg hänger på det här, får jag ett A eller B så får jag ett B i slutbetyg på samhällskunskap 1b, så satsar! Sovmorgon till 12, jag älskar!!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards