brainwildchild

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Ronja Olsson - 7 januari 2012 13:10

Hemma hos min älskade mor som tar en powernap och jag irriterar med fötter i ansiktet! ;D

Var i stan igår hos gammelmormor och löste korsord och pratade, hon är så pigg och klar i huvudet för att vara 95, jättekul att se!

Sedan var jag hos moster Ingela, och lekte med Neoline som vi tog hem för Mimmi skulle ut. Hon är så enkel, hon är alltid glad och nästan aldrig ledsen och det bästa hon grinar nästan aldrig! Haha jag har fobi för ungar som gnäller och gråter hela tiden, vill strypa dem, har inget tålamod med dem heller, haha vad hemsk jag låter men det är så, inget grin när man är i närheten av mig, för de kommer ändå inte få så mycket mer medkänsla från mig än "Oj, det var väll inge bra, men det gör inget. tänk på något annat"

Jaja nu ska jag laga lite lunch och sedan duscha. Vara lite dryg på min mor och sedan åka till den nyblivna brunetten!:)

Blir kvar i Skutskär till på tisdag morgon, imorgon ska jag på bio, Rio bio med Frida, Evelin och Vickan tror jag eller så tar ja en tripp till moster Anna, hmm vet inte, men ¨på måndag är det träning igen! FINALLY! Jag är så sugen på att sparras så att jag dör snart! Jag vill, jag villl, jag vill:)))

Men nu lär jag ta och göra någon nytta känner jag annars blir jag väll som en stor sten!

Seeeeee

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards