brainwildchild

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Ronja Olsson - 8 januari 2012 21:39

Sista söndagen på jullovet, har inte gjort något nyttig bara suttit och fläskat i mig och dampat på mamma, vi har haft krig och boxningsträning i köket! Och jag har råkat total vandalisera vardagsrummet;)

Har varit på Sherlock Holmes 2 med Viktoria, Evelin och Frida idag, jag och Frida satt bredvid varandra och snackade igenom hela filmen tror jag, inte bara om filmen utan om mycket annat:P !

Alltså man skrattar så mycket till den här flimen, den som inte sett den se denna och 1:an!

Nu ska jag, mamma och Kenneth se på film.

Träning imorgon för Zangen!

Av Ronja Olsson - 8 januari 2012 00:53

Hemma i från brunetten, haft en grymt trevlig dag med henne, film, mys, syjunta, krig, spel och ja massa annat! Har även sett gladiatorerna, alltså dregla mer! Visar de som jag tycker är snyggast av dem!

Herregud vad vi var dryga på sluttampen inna jag åkte, hemska och oerhört dryga! Hehe, oops!

Nå över till de snygga gladiatorerna!

Micke "Prime"

"Pansar"

Ako "Toro"

Brukar inte gilla överdrivet muskulösa killar men "Wolf" det är mumma!

Cecilia "Amazon"


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards