brainwildchild

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Ronja Olsson - 1 april 2012 19:23

Nu är det slut på den här dagen för mig, kan lägga mig lycklig, mitt älskade Brynäs vann emot Färjestad 3-0 idag. Happy happy girl!

Var på pw / jogging 25 minuter. Men började snöa kraftigt så gick in igen. Lagade kyckling och keso till middag också brist på fantasi. Och nu till kvällsmål tog jag mannagrynsgröt. MMmumma!

Ska köra lite styrka och stretch och ta en dusch sedan tänker jag lägga mig!:)

Och när jag vaknar imorgon fyller jag år!!! Tänk som jag längtat till att bli 16, bara för att vara "jämngammal" ett tag med klasskompisarna ;P

Ska skriva ett inlägg om mitt år som 15 åring nu, som kommer upp vid midnatt ;)

Hoppas på en bra dag imorgon och ska köra skiten ur mig själv på träningen imorgon!!!

Nu kör jag på styrka och sedan ska jag sleepa!

Av Ronja Olsson - 1 april 2012 19:00

Jag har missbrukat snygga killar hela dagen. Både sångare och filmstjärnor. Smakprov, dreggel är ok!

Av Ronja Olsson - 1 april 2012 17:13

Alltså vart är världen påväg???? Läs den här artikeln :

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14615662.ab

Jag är 15 (visserligen bara en dag till) men inte fan springer jag runt och misshandlar 61 åringar bara för en kul grej. Hoppas de ungdomarna som har gjort det här ångrar de, de kanske har bragt en man om hans liv, helt ofattbart. Önskar vi hade haft dödsstraff här i sverige för sådana här människor! Skiter i om de är unga och inte kan hamna i fängelse, de ska ändå stå tillsvars för det de har gjort mot den här mannen och hans anhöriga.

Jag ber och tänder ett ljus för att du ska klara dig Carl.Eric och ger en styrketanke till dina anhöriga, och ber om ursäkt för mina inkompetenta medmänniskor!



Av Ronja Olsson - 1 april 2012 10:55

Klockan är 11, har gjort hälften av dagens lista, hmm!!

Ska snart göra iordnng kycklingklubba med keso till lunch och sedan ska jag plugga lite inför idrottsprovet och svenska.

En jogging runda på 30 min ska även göras senare ikväll efter middagen tänkte jag.

Imorgon vad händer då ? Jo det är en helvetes stor dag då eftersom jag fyller år är det min dag och min dag betyder MIN dag! :)) HiHIHIHIihi!

Det blir skola, träning och lite firande. Sedan vill jag ha MAX till middag ;))

Tjockis!

Det är första april, vilket ger att man får skoja med varandra, har ni gjort några aprilskämt idag? Inte jag, men 09 kommer jag ihåg vilket grymt eller aa beror på hur man ser det, skämt. Herregud!!! Forever in my minds ! ;)

Nu ska jag gå in till köket och börja laga mat. Back to the kitchen woman!!

Av Ronja Olsson - 1 april 2012 10:55

Klockan är 11, har gjort hälften av dagens lista, hmm!!

Ska snart göra iordnng kycklingklubba med keso till lunch och sedan ska jag plugga lite inför idrottsprovet och svenska.

En jogging runda på 30 min ska även göras senare ikväll efter middagen tänkte jag.

Imorgon vad händer då ? Jo det är en helvetes stor dag då eftersom jag fyller år är det min dag och min dag betyder MIN dag! :)) HiHIHIHIihi!

Det blir skola, träning och lite firande. Sedan vill jag ha MAX till middag ;))

Tjockis!

Det är första april, vilket ger att man får skoja med varandra, har ni gjort några aprilskämt idag? Inte jag, men 09 kommer jag ihåg vilket grymt eller aa beror på hur man ser det, skämt. Herregud!!! Forever in my minds ! ;)

Nu ska jag gå in till köket och börja laga mat. Back to the kitchen woman!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards