brainwildchild

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Ronja Olsson - 4 april 2012 18:17

Idag har jag spenderat upp lite pengar. Köpte en ny jacka , RÖD såklart! ;) ett par byxor, en klänning och en bh. Sedan lite småsaker och två par skor som ska ges bort som presenter! :) Så nu är tusingen jag fick av pappa upphandlad!

Det som är kvar att köpas när jag får pengar är, skor, byxor, en skinnjacka och lite underkläder. Hoppas man får lite pengar som födelsedagspresent då :)

Nu väntar jag på att pappa ska komma så ska jag fixa mig så ska vi äta middag på Jernet med hasse och gussan! :)'

Super fun!

See yah later!

Av Ronja Olsson - 4 april 2012 10:57

Sorry men tisdags kvällar och jag är inte bästa vänner!

Träningen gick ganska bra igår. Jag råkade slå Louise lite för hårt på njurarna, men när jag tror att jag slår löst så slår jag jättehårt, de får börja säga till mig snart! Men annars gick det bra tyckte jag, tekniken satt väl inte helt och knät hade någon konstig känsla :S

Idag är det både tyska och idrotts prov .....

Sedan tänkte jag att jag skulle åka och köpa lite kläder om jag orkar :P

Behöver ha en ny vårjacka, skinnjacka och byxor! :)

Men nu ska jag åka iväg till skolan och skriva lite prov!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards