brainwildchild

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Ronja Olsson - 18 april 2012 20:33

Nu på kvällarna har jag börjat fått för mig en massa konstiga saker. 

Tog 40 minuters rundan med powerwalk och jogging på bara 20 min. Snacka om att jag hade lagt upp ett högt tempo!

Kommer in, duschar, dricker en liter vatten och käkar keso. Stannar upp när jag kommer innan för min dörr till sovrummet och bestämmer mig att jag inte ska ha någon tavla alls på väggen utan vill ha en hylla ovanför sängen med ljus och ord istället, (kommer ändras vill ng ha tavlan den betyder så ofantligt mycket för mig!) okej därefter vill jag kasta ut bänken och tvn. aop okej, ringer en kompis och berättar. Han tycker att jag är lite cp men aja, nu har jag ändrat mig totalt igen! Sedan kan jag inte sova heller för den delen. Och kan inte koncentrera mig så kan inte skriva labbrapport, är färdig med alla matte repetiotions tal. Vill inte se någon film för har ingen bra. 

Alltså nu fungerar ingentingg!!! 

Sedan funderar jag på att skicka iväg ett mess till D och be om ursäkt, men han är fortfarande sur och jag är inte personen som brukar höra av mig till folk när man har bråkat, eller okej vi har inte bråkat men han kallade mig faktiskt självupptagen slyna ch det är inte ok från min sida!!.

Alllttsså GAAAH! Jag blir galen!

Någon som har något botemedel mot allt!? Hör av er!

Av Ronja Olsson - 18 april 2012 09:50

Just nu svävar jag på fluffiga stora rosa gosiga moln!!!

Jag är super glad och så ska dagen förbli har jag bestämt!

Pappa har kastat ut de förgräsliga tavlorna och jag ska få ner min tavla som jag fick av pappa för några år sedan som min farfar (som ärdöd) har byggt och gjort ramen till!

Sedan har jag pratat med Lotta angående hyra häst i sommar och jag ska få ha Nelson v.31 Super glad super glad super glad tjej här!

Igår gick träningen super, börjar få till en kondis snart och styrkan har jag relativt.

Det enda som förstört min tillvaro är att Brynäs förlorade igår men imorgon är de på hemmaplan och bäst att de vinner då!

Har bara två lektioner idag så man kan inte klaga, visst inte mina favoriter men det får man tåla. Lämnade in mitt individuella val i måndag, så kommer gå natur-natur inriktning och läsa bio,kem,fys 2. Matte upp till steg 5 och engelska 7!

Ett helvetes tre år med slit men det lönar nog sig i slutändan.

Förra årets hyrning med min älskade vän som jag saknar så mycket.

 


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards