brainwildchild

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Ronja Olsson - 21 april 2012 18:05

Lördag kväll, vad ska jag hitta på för bus måntro ?

Ne så kul ska jag inte ha det! Blir en lugn hemma kväll, varit och köpt torkade frukter och sådant och ska se på massa bra filmer.

Hade besöksrekord igår, Det gillar vi! Blev lite paff när jag såg statistiken!

Har skrivit klart labbrapporten men ska läsa igenom den och rätta till små fel imorgon! Nu har jag gjort mitt för idag!

Började dagen tidigt skulle gymma tänkte köra överkropp eftersom knät inte är det bästa för tillfället, kollar i min träningsbok och ser att jag ska vila idag, haop okej får tat imorgon istället då! :)

Men har inte bara slöat, har varit till centrum och hämtat ut mini-piller då mina börjar ta slut, och mitt paket från naturbokhandel, jättenöjd med sakerna och den snabba leveransen!

Mer jag gjort är att jag tog bussen bort till willys och handlade och tog en seigtseeing, tänk vad mycket jag fortfarande inte sett här på Lidingö och jag har bort här snart nio månader!

Gjort labbrapporten, könns som om jag saknar något men jag har ju aldrig skrivit någon i biologi förut så vet inte vad Christian förväntar sig!

Lagat mat, Blodpudding med bacon, mmmmmmm foodgasm. Jag är helt såld i blodpudding och bacon. Köpt hem en ny juice också med smak av päron och hallon, tror att jag dör vad underbart god den är!

Har gråtit en skvätt till War Horse också.

Nu ska jag lägga mitt liv i sängen händer och hoppas på en lika produktiv dag imrgon!

Morgondagens schema ser ut såhär:

  • Åka ner på stan och lämna in min guldklocka
  • Ringa pappa och tjata till mig hans svarta klocka som är underbart snygg!
  • Beställa hem foton på mig och Nelson kanske
  • Labbrapporten IN senast 23.59
  • Dammsuga och skura
  • Damma och städa undan saker som inte används
  • Förbereda till nationella i svenska
  • Bara ha en awesome day!

Mycket att göra lite tid. Tuddles! 

       



Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards