brainwildchild

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Ronja Olsson - 2 april 2012 07:29

Nu är jag 16, wiiho! Haha som jag längtat till att bli lite äldre!

Nu på morgonen har jag duschat, diskat och käkat frukost! Ägg och bacon med keso, mm!

J ringde inatt runt 1, dock visste han inte att jag fyllde år, så en redig utskällning för att han väckte mig utan anledning! ;) Haha gud vad sur jag var på han! Men när ha tillslut tryckte ut ett grattis till mig, då var jag nöjd!

Nu ska jag se på Stockholm Östra och sedan runt 10.30 börjar skolan!

 


Av Ronja Olsson - 2 april 2012 00:00

Nu har jag blivit 16 år! WoOoOoPpPpP!!!

Flashback över mitt år som 15åring?

April

Blev 15, var hos Moster och firade mig, hade playboy tårta! ;)) På kvällen var det fest med Emelie, Sebbe, Timmy, Jennifer, Emil, Emil och sofie :)) Funfun!

Var mycket med Jennifer, Timmy, Emelie och Sofie, (hade nog en crush på timmy har jag för mig ett tag ;))

Annat roligt som jag kommer ihåg var Rebeckas 18 års fest! Skulle vara nykter, det slutade inte på det sättet åtminstone!

    

         

Maj

Jag och Tessan åkte livbåt på stranden, även min cykel sprängdes! Var även med Tessan mycket, helt galna vi två!

Tävlade Nelson några gånger, bara felfria rundor!

Var beroende av att sola solarium,

       

  

Juni

Gick ut Rotskär, BÄST BETYG, NATUR OCH MILJÖSTIPENDIUM, NATUR OCH TEKNIKSTIPENDIUM, fullpott! Woooho. Trevlig avslutning av dagen i vickans stuga!

Lärde känna min underbara vän PONTUS SHAW, tackar gudarna för att jag har en sådan fin men konstig vän! Sushi och jag blev bästa vänner, Emelie bodde hos mig  halva sommaren!

     

      

Juli

Var lite blandad, betessläpp men min älskling går bara två veckor, han gillar inte myggorna ;)

Jag började se lite mer anständigare ut tycker jag i varjefall.

Nakenbad med Jennifer, Daniel, Pontus och Anton, har inga bilder men det var för jävla roligt.! ;)

Andra fester som resulterade i fel sängar (Haha jennifer remember ?;)) Som samma natt blev till en båt tur i älven och nakenbad hos en viss person. Jennifer herre vad vi gjorde den där dagen!!

En vacka i sthlm innan flytten med faster. Pappa fick hem sin nya HD, tillbringade mycke tid med Neoline och Mimmi.

                        

Augusti

Festade, hyrde Nelson. Träffade sköna människor!

Började gymnasiet, kom till en underbar klass med massa sköna människor, flyttade till Lidingö. Här tog mitt liv en helomvändning.

                 

September

Fortsatt pluggande, festande, träffade massor av roliga människor. Mådde lite dåligt ett tag bara. Började på IF Linnea!<3<3

                   

 Oktober

Mådde bättre, bytte umgänge för ett tag. Systrar fyller år eller aa har för mig att de fyller år i september ;) Började bry mig om att gå ner i vikt och upp i muskler, kommer ny formbild snart ;) Tävlade dressyrKm och kom på en tredjeplats :)

          

November

Haunted halloween med Persson och Daniel, GAAAH har fortfarande men från den där rundan!!! Var mycket hos mimmi, Ungdomsparlamentet avslutades.

            

December

Nyårsfirande i Fjällen, no comments! ;D

Lärde mig stå i brygga, gått ett halvår på skolan och det kändes som två månader!

                  

Januari

Nytt år, nya utmaningar, nya chanser!

Var mycket med Emelie och Daniel, tränade allt mer. Var med i Situation Stockholm ;)

        

Februari

Knäppte modellbilder, gav mer focus på träningen. Älskad klass<3

          

Mars

Senaste månaden har varit helt spårad, började med galen kryssning!!!! Då menar jag galen, spanka killar på dansgolv när pappa tittar på, fått i sig lite för mycket. Försvinner in i nägra killars hytt och har skittrevligt, ser min pappa gå över dansgolvet och en efterlysning över hela båten på mig. Shiiit! Trevligt hade jag, tackar för detta borlängegrabbarna!!

Fest hos marco och andra glada människor, spårat där också när jag får tag i ett bälte äre kört! ;)

                                                                        



Och nu skriver jag detta, här är vi idag. Mycket har hänt, jag har förändrats (tilldetbättrehoppasjag), jag hoppas på fortsatta framgångar i skolarbetet, med boxningen, vänner, familj och mig själv. Hoppas att även det här året blir lika händelserikt och nya erfarenheter. Jag ser fram emot och välkömnar mitt år som 16åring! Ska ta väl hand om det! ;) Hoppas på nya bekantskaper, andra ska lösa sig, jag vill förändras, bli bättre och starkare.

Nu vill jag leva livet och nå mina drömmar och mål!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards