brainwildchild

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Ronja Olsson - 19 april 2012 21:38

JAAAAAAAAAAAAAA VIIIIIIIIIIIIII HAAAAAAAAARR SM-GULD!

BRA BRYNÄS!

Nu ska jag tejpa Johan imorgon, mohhaanha man ska aldrig slå vad med mig då förlorar man bara! Hihihi!


B-I-F
Laget som vi lever för
Vi ska följa er
Till hjärtat slutat slå


För vi är Gävles stolthet
Kommer från Gävlestad
Följer er varje dag
Och vi ska följa er vart än ni går vårt kära lag
ale ale ale ale ale ale


Ja, vi ska följa er vart än ni går vårt kära lag
Brynäs IF är vårt lag
Dem följer vi varje dag
tre-hundra-sexitofem
till nästa år igen
Vi är Brynäs IF i från Gävle
Vi är Sveriges bästa hockeylag
Vi tror på den passionen som vi följer
Vår kärlek till vår klubb tar aldrig slut
Röd, svart, gul trohet sedan födseln
Röd, svart, gul trohet tills jag dör
Vi ska alltid stötta vårat Brynäs


Åååååååhh vi älskar BIF
Ååååhh vårat Brynäs alltid säger de är vårt måål
Vi är Brynäs IF och vi kämpar för vårt lag
Vi ska kämpa ända tills vi SM-bucklan tar

Vårt hockeylag
Från Gävlestad
Som vi lever för varenda natt och dag
Och vi ska vinna
Vår match idag
För vi e Brynäs från Gävlestad..
ole oleee

Svart gul röd i själen
Svart gul röd varje dag
När Brynäs spöar Skellefteå så mår vi jävligt bra
oohohohoho


Vi är Brynäs IF svart-gul-röd
Vi är Brynäs IF svart-gul-röd
Vi sjunger för vårt lag

Vi hoppar för vårt lag

Vi sjunger och vi hoppar för vårt lag
ole ole ole ole ole


Av Ronja Olsson - 19 april 2012 21:14

Jag är så sur

Hade skrivit ett skit bra inlägg men så lägger internet av och allt försvinner! Men ok jag gnäller inte

Knät la iaf av på träningen så klarade bara 30 minuter. Hoppas på att det är bättre imorgon!

Har beställt hem Ripped fuel 5x. fettförbränning som jag börjar med om en vecka.

Aja har nationellt prov muntliga´i engelska imorgon bitti och sedan matte prov sista lektion så ska lägga mig nu

Men måste se ifa brynäs vinner sm guld leder med 2-0 nu!

GULDET SKA HEM IGEN, HEM DÄR DET HÖR HEMMA!!!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards