brainwildchild

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Ronja Olsson - 20 april 2012 19:24

Den här dagen har varit upp och ner med positiva saker och negativa saker.

Positiva saker

  • Det gick ganska bra på eng nationella muntligt imorse
  • Underbart att reta Joha lite att Brynäs är bäst och vann SM GULDET!
  • Johan fick gå runt hela dagen och säga när jag eller någon annan frågar att Brynäs är bäst
  • Träning gick super, hade lite skämtsamt och roligt med louisa
  • Christian gillade min inledning till labbrapporten så bara diskussion och slutsats kvar

Negativa saker

  • Jag glömde att jag skulle tejpa Johan så tar det på måndag
  • Matteprovet gick piss
  • Det är fredag och jag har inge godis
  • Inte ens en frukt

Så nog om det. Som sagt allt gick bra utom matteprovet och jag glömde att tejpa Johan. Men pavlo påminnde mig så han ska hjälpa mig på måndag och Sofi ska kolla på!

Nu ska jag äta middag se på några avsnitt av Alcatraz och sedan lägga mig ska gymma och jogga imorgon samt lite andra ärenden. Även labbrapporten jobbar jag på imorgon.

Liten snabb resume av träningen:

  1. Cykling 15 min
  2. Skugg
  3. Parövningar
  4. Teknikövningar
  5. Hopprep fem min

 

Min nya katt ute hos pappa Nils Erik Karl Agust Gustaf von Olsson! Ett jävla långt namn för en katt! Jag bestämde Nils Erik och gustav pappa Karl Agust von Olss. Saga ville ha med Emma men han är ju trots allt en kille!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards