brainwildchild

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Ronja Olsson - 3 april 2012 06:26

Igår hade jag en toppen dag, var glad och uppåt och gjorde bara roliga saker!

Först skola då, sedan begav jag mig upp emot Skutskär, var förbi moster och Jennifer och mamma innan jag gick ner till hallen. Småjoggade halvvägs ner så var ganska uppvärmd, tog en runda på banan och sedan lite andra små övningar. Uppvärmd. Gick ner i hallen och började på säck och skugg. Försökte träna på höfterna mycket.

Sedan körde jag mitsar med Zang, vänstern såg bra ut men krokarna är det inte lika bra med. Går upp med armbågen i taket så det gör att jag inte får lika bra kraft i slaget. Tränas på tills på måndag.

Körde lite mer mitsar med kombinationer i slutet så fick jag till det ganska bra med både slag och kraft. Sedan sparrades jag mot Patrik, varför är folk alltid så mycket längre än mig, måste ta tillväxthormon! Det gick sådär.

Körde lite avslutande säck.

Pappa kom så åkte vi till MAAAX lovely. Har inte käkat en hamburgare på gud vet länge, åh chillicheese, jag är förälskad.

Okej, sedan hem till mitt älskade Lidingö, en dusch på det och sedan störtade jag rakt ner i sängen.

Inga presenter fick jag heller eftersom vi ska fira mig på mammas sida på lördag och har redan blivit firad av pappas.

Emelie och Jennifer följde med till boxningen, och skulle ta bilder, aja alla förutom fem ungeäfr är på min rumpa........ PERSSON!

Vad jag ska tänka på nu på träningarna:

  • Gå in med en positiv tänk
  • Försöka att inte bli sur på mig själv
  • Träna kroken
  • Ha roligt!

         


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards