brainwildchild

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Ronja Olsson - 26 april 2012 21:29

Nu är jag färdig med nationella i Svenska 1, känns helt underbart! 

Är verkligen nöjd med det jag skrev och glad att jag fick skriva om det jag ville :) 

Resten av dagen var chill, bara en hjärtattack att jag har läxa i tyska som jag inte visste om -.-. 

Träningen gick bra, förutom sista övningen då jag var så slut i mina axlar. 

Men annars så börjar jag komma igång helt ok nu. 

Morgondagen bjuder på mer skola, mer träning och möjligtvis andra trevligheter. Får se

Beger mig upp till Gävle på lördag, blir hos Anna panna, min moster! Åker ner på söndag med Jennifer som stannar tills på Tisdag :)

Lite roliga bilder sisådär på kvällen när jag inte har bilder själv att ge!


Av Ronja Olsson - 26 april 2012 06:38

Gårdagen var bra. Hade ingen tyska så kunde börjat klockan tre.... 

Inte så värst god Lunch och sedan en promenad till Zinken med Ebba. Tog bara tio-kvart :) 

Stod och pratade i en kanske timme. Skulle ha friidrott. Not my kind of thing! 

Det värsta var ju att jag trodde att ett varv på den där banan var en km medans det bara var 400 ;P Fail!

Okej höjdhopp kom jag över 80, haha! 

Kula stötte jag 6.40 kanske

Längd hoppade jag typ 3 och sprang 400 på typ 2, gick en långsida.

Sedan hämtade pappa mig och vi åkte först till Bredäng och fixa, till söder och åt middag och sedan satt pappa i något möte och jag och Anki satt och snackade. 

Sedan åkte vi till Lidingö, jag månadshandlade och pappa satt sig i något nytt möte. Satt med på det typ en och en halv timme, då Simon skjutsade hem mig. Pappa och hans polare kom efter ett tag och fortsatte mötet här. Jag gick och lag mig, tur att när jag väl somnat så kan inget väcka mig!:P Så stördes inte av deras kackel.

Nu är det snart dags för sista nationella i svenska 1 nämnligen skrivdelen. 9-12 sitter jag!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards