brainwildchild

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Ronja Olsson - 12 april 2012 22:44

Egentligen ska jag sova men det sket sig när jag efter träningen åker upp till Hasse som bor i Vasastan och ser sista perioden Brynäs-Skellefteå. Blir förlängning, sur för att jag vill sova men vill ändå se Brynäs ta hem allt! Så blir kvar och efter 2.02 så gör Brynäs mål! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Underbart nu har vi 2-0 i matcher! Woop Woop!

Okej träningen gick bra, enda tjejen idag det var längesedan det var det senast på Linnea! Gick bra men kan klaga på saker som angick min "partner" men men kanske bara den här träningen! Jaja!

Upp klockan 7 för en timme gympass. Sedan upp till Gävle för att simma ca 2km tänkte ja. På lördag drar vi till Bollnäs med mussen!!Mmhmhm!!

NU måste jag sova!

See yah on monday!

Av Ronja Olsson - 12 april 2012 09:30

Torsdag torsdag torsda. Snart slut på det här lovet!

Igår gjorde jag inget samhällsnyttigt, inget intressant eller något försens på kvällningen.

Satt hemma med min rapport och skissa lite, tog cykeln förbi Simmis och solade 15 minuter, inte för att det gav något men men. Sedan blev jag hemma fram tills 6 då jag cyklade ner till rotskär för träning med Zang! Först lite blandad uppvärmning körde jag, lite säck och därefter mitsar med Zang, tyckte att det börjar bli bättre och bättre nu. Lite mental träning och gick igenom en rond i huvudet. Faktiskt väldigt nyttigt. Sedan skulle jag sparras med Nisse men han är för rädd för mig, så jag tog säcken istället. Blev kvar en stund på träffan och snackade med peter och mattias om lite kosttillskott mm.

Kommer bli fyra träningar till för Zang sedan är det sommarlov och då ska jag främst fokusera på konditionen i fem veckor och sedan blir det nog 12 träningar uppe för Zang kanske mer. Sedan äre höst och då ska jag nog börja träna på onsdagar på linnea också! :)

Nu väntar jag på att klockan ska slå 12.30 för då går mitt tåg hem till Stockholm.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards