brainwildchild

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Ronja Olsson - 5 april 2012 19:11

Att vara sjuk i början av påsklovet är ju inte det roligaste här i livet!

Ingen träning ikväll betyder det, vilket ger mig säkert energi som en idiot imorgon!

Ska ta en tidig kväll åtminstone, tänkte att jag åtminstone ska ta en liten promenad imorgon!


Av Ronja Olsson - 5 april 2012 10:14

Att starta dagen i aggretion är inte det bästa man kan göra! Först så tror jag inte bussen kommer, fem minuter försen. Sedan medelar busschaffören att tunnelbanan står still mellan ropsten och östermalmstorg. För att någon hade hoppat tror jag. Förstår inte varför man vill ta livet av sig i tunnelbana eller tågspår. Ett. Man vet inte om man dör, kanske så får man svåra skador. Två. Det förstör för andra! ARG RONJA! Väntar på ersättningsbuss, tränger mig in för att komma på den, tar typ tio minuter innan den  åker iväg. Släpper av oss vid östermalm så kommer jag fram 15 minuter försent tillskolan ...

Men gårdagen var väldigt trevlig åtminstone, middag på Jernet med hasse, gussan och pappa. Började med hummercoctail för att pappa och hasse gick upp och hade något affärsmöte, sedan en vanlig chiliburgare till varmrätt, alltid lika god! Var proppmätt när vi gick därifrån!

Sitter i skolan nu och gör absolut ingenting! Har en del av engelskan kvar att göra innan nationella och det är hörövningen, glömde mina hörlurar hemma! :( 

Har ni sett att instagram finns till android nu, kanske ska skaffa ?

Slutar 15.35, och då är det påsklov. Gud så fort tiden går egentligen, snart är det sommarlov.

Träning ikväll och gym imorgon, åker även upp till Skutskär imorgon eftersom det inte är någon träning på kvällen här i stockholm!

Funderar på att färga håret imorgon också, antingen lite blondare eller ljusbrunt, får se!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards