brainwildchild

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Ronja Olsson - 1 januari 2013 22:07

jag såg dig idag eller nej jag trodde att jag såg dig men när han vände sig om var det inte du. mitt hjärta dunkade i 190 och jag visste inte vad jag skulle säga eller göra om det verkligen var du som stod där i preem kön. vad skulle jag säga? skulle jag sagt någonting alls? mina förhoppningar att se dig igen kanske är små och vårt förflutna tillsammans kanske inte är det bästa men långt inom mig så finns ändå du kvar, jag kan tänka på oss som om det vore igår, jag kan säga att jag saknar dig väldigt mycket och ja jag älskar dig men jag kommer nog aldrig vilja ha tillbaka dig på samma sätt som förut.

Av Ronja Olsson - 1 januari 2013 17:15

2012 - lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes, sommarjobbade och sprang lidingö tjejlopp till exempel
Hur har ditt 2012 varit?
Både bra och dåligt på sina håll
Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Ja jag är helt övertygad om det.
Blev du kär i år?
Nej
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
30 september
Bästa köpet?
Min nya mobil
Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Animal, fight for you, gangnam style
Vem har du umgåts med mest?
Klassen, Jennifer, Emelie
Bästa minnet från 2012?
Sommaren
Hur många kysste du?
några styckna
Har du haft ett förhållande under 2012?
nej
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Ja, en hel del.
Vad önskar du att du gjort mer?
Mått bättre, tränat mer och tjänat mer pengar, sen finns det säkert massa mer som jag inte kommer på nu.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit
Favoritprogram på tv?
Kollade inte så mycket på TV
Största musikaliska upptäckten?
Hmmm vet inte
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Inte något jag önskade men fick andra bra saker!
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, absolut.
Vad fick dig att må bra?
Vänner, släkt
Vad är det finaste någon har sagt/skrivit till dig?
Ett sms jag fick i somras av en person, att jag ska fortsätta kämpa och komma så långt jag vill med mod och kunskap
Det bästa du har åstadkommit i år?
ganska mycket faktiskt, speciellt med mig själv och min personlighet!
Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Hellre dö en förtidig död med massor av minnen än att bli gammal och grå utan något att minnas! Vill du något? - Kämpa för det!

Av Ronja Olsson - 1 januari 2013 08:30

Du under 2012..

Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - ja
Har du sovit i tält? - nej
Har du sovit under bar himmel? - nej
Har du varit på Gröna Lund? ja
Har du varit på Liseberg? - nej
Har du varit på Kneipbyn? - nej
Har du varit i en annan stad? - ja
Har du bott hemma? - yes
 
Dina vänner under 2012..
Har en nära som dött? - nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja
Har du sökt tröst hos en vän? - ja
Har du sovit över hos en vän? - ja
Har du varit kär i en vän? - nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - yes

När har du som mest..
Gråtit under 2012? - när jag ska sova,
Skrattat under 2012? - när jag är med mina underbara vänner!

Denna månad:
Har du varit kär? - nej
Har du kysst någon? - ja
Har du pussat någon? ja
Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? - ja
Har du gråtit? - ja
Har du varit glad? - ja
Har du varit ledsen? - ja

När...
Grät du senast? - några dagar sedan
skrattade du senast? - igår
Duschade du senast? - 1 timme sedan
Lyssnade du på musik senast? - nu

Vem..
Kramade du senast? - Hasse
Pratade du i telefon med senast? - mamma
Fick du sms av senast? - Dominic


Dig..
Heter? - Ronja Linnea Lucky Olsson-Andersson
Hur gammal är du? - 16
När fyller du år? - 2 april
Tycker du om någon just nu? - nej
Jag samlar på? - pengar hehe
Gröna eller röda äpplen? - röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - ingen
Vilken tid gick du upp idag? - 6
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - ja
Har du strumpor på dig nu? - nej
Hur svarar du i telefon? - "ronja"
Vad ska du göra ikväll? - träna
Vad ska du göra imorgon?-  träna
Vad vill du bli när du blir stor? - läkare
Var vill du bo när du blir stor? - något fint ställe
Är det okej att gråta?- ja, beror på vad.
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommar och lite vinter
Skulle du göra om du vann en miljon? - utomlands, shoppa.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej,
Vill du gifta dig? - ja
Vill du ha barn? - jodå
Solar du ofta? - nope
Är du bra på att laga mat? - jadå
Gillar du att dansa? - Jafan
Hur vig är du? - ordentligt ;)
vilken är din favoritglass? - B&J
Tror du på ett liv efter döden? - nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Morgon
vilken ögonfärg har du? - blå
Vilka hårfärger har du haft? rött, brunt, blondt, svart, ljusbrunt
Är du beroende av något? - tele, pengar.
Brukar du bädda sängen? - ja
Har du kysst någon under den senaste månaden? - ja
Vad var det senaste du sa? - venne snackade med mamma :p
Saknar du någon nu? - yess

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards