brainwildchild

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Ronja Olsson - 15 januari 2013 21:24

träningen gick jättebra idag ellrt ja bättee än andra sparringar. började med uppvärmningsedan hhopprep 3×3, säck 3×3 och skugg en rond. Sedan threeway sparring 1min med oscar 1 min vila och sedan 1min med arthur. Och igen tills vi gått tre ronder med alla. Fick in några bra slag och vissa inte alls. Fick även ta några sköna smällar också. Kalla mig knäpp men jag gillar att få lite stryk ibland får mig att tagga till ;) avslutade med två ronder säck. tre ronder skugg och sedan bålövningar. Kändes bra återigen. nej nu är jag trött höres!

Av Ronja Olsson - 15 januari 2013 21:00


Tackat nej till samlag: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: haha ja..
Hånglat med fler än 50 pers: haha nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll?: Ja
Varit nykter på nyårsafton: YES
Åkt ambulans: Nej
Har du gjort något olagligt: Ja
Fått din mamma att gråta: yes 
Blivit polisanmäld: Nej
Slagit ner någon: nope
Skämts över dina föräldrar: Det har nog alla gjort!
Skämts över dig själv: Ja haha
Sagt jag älskar dig och menat det: ja
Bråkat med din pojkvän/f.d: ja
Tar du droger: Nej!
Dricker du: Ja, det händer väl.
Vilka kläder sover du i: nothing
Vad hatar du verkligen: falska människor, idiotier med mera
Varit kär: Ja
Har du varit kär i någon du inte haft en chans på: Ja
Är du ensam nu: Just exakt nu? ja
Vill du gifta dig: beror på om jag hittar den rätta
Vill du ha barn: Ja

Senaste personen som:
Sov i din säng: Emelie
Såg dig gråta: Mamma
Fick dig att gråta: --
Skällde på dig: Hmm, mamma

De senaste 48 timmarna har du:
Gråtit: Nej
Kramat någon: ja

Pussat någon: Nej
Köpt någonting: Ja
Sjungit: Ja

Har jag:
Digitalkamera: Ja
Telefon på rummet: ja
Husdjur: nej
Bra kompisar: jadå
Tar du receptlagda mediciner: minipiller, astma medecin

Kärlek Och Sånt:
Hur gammal var den äldsta du kysst? 22 år äldre----
Hur många har du varit riktigt kär i: 1
Vad tycker du om kärlek: Den har sina fördelar och nackdelar,
Har du flashat/strippat någon gång: haha yees,
När kramade du någon sist:idag
Saknar du någon speciell person: nope
Kan man vara vän med sitt ex: Ja
Har du svårt för att bli kär: ja

När kysste/hånglade du med någon sist: när jag var upp till k-holm
Ångrar du det: njae då, helt ok ;)


Fyra frågor om förhållanden:
Är du singel? – Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Inte kärlek, men man kan ju kanske bli lite intresserad.
Hur många har du varit kär i? – 1
Är du kär just nu? – Nej

Tio frågor om dig själv:
Namn? – Ronja Olsson

När fyller du år? – 2 april
några piercingar? – nope, men kanske tungan nästa vinter ;)
Vad har du på dig just nu? – en mjukiströja oc underkläder
Vilken årstid är bäst? – Sommaren är skönast,
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Vakna upp när man vill, helst med solens strålar i ansiktet
Vad tycker du mest om hos dig själv? – Att jag är stark, nöjd, begåvad
Vad är du bra på? – Sova, vara hemma, förhoppningsvis att boxas och rida
Vem älskar du mest på denna jord? – Familjen och vännerna
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Både och

Läggning? – hetrosexuell


Tio frågor om dina vänner:
Vem vet allt om dig? – Jennifer och Emelie

Vem är den roligaste av dina vänner? – Alla är roliga!
Vem är snyggast av dina vänner? – Alla, men på olika sätt!
Vem är mest partyprisse? – Hahahah både emelie och jennifer har jag varit på sjuka fester md, men sofis och min kväll 2010 kommer ingen kunna slå!!
Vem är den du helst har filmkväll med? – Jennifer 
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – Hm mee?!


Tio frågor om din familj:
Vem står dig närmast? – Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – ja
Vem är farligast i din familj? – JAG
Vem är roligast i din familj? – jag

Vem är coolast? – jag
Har ni något husdjur? – haft
Vem har du mest gemensamt med? – mamma

Vem står för underhållningen? – Alla
Vem sover du oftast med? ingen, eller mamma om jag är i gävle
Roligaste kvällen med familjemedlem? – finns många.


Tio frågor om idag:
Vad har du gjort? – sovit, käkat, dator, duschat, skolan
Har du varit glad idag? – Ja
Har du varit ledsen idag? – ja
Har du gjort något bra idag? – Gör alltid bra saker :3
Vad ska du göra nu? – soova
Har du gjort något dåligt idag? – ja
Vad har du ätit idag? – mat
Har du duschat idag? – Ja
Är du trött nu? – Lite
Vad händer imorgon? – skola
Trivs du i skolan? – Ja det gör jag.
Har du varit i skolan idag? – yees


Annat:
Hur mår du just nu? - Bra, lite uttråkad bara
Har du piercat dig? – Ja

Telefon/mobil:
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? – Mamma
Vem sms:a dig senast? – Tessan
Vem sms:a du till senast? – Tessan


Övrigt:
Är du hungrig nu? – Nej,

Vad är klockan nu just nu? – 21.06

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -facebook och bloggen


Familj, igen:

Hur länge sen var det du träffa din morsa? – några veckor sedan

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - yp en vecka sen


Sport:

Går du på någon sport? – ja

I så fall, vilken/vilka? - boxning

Trivs du med den sporten? -- JA!

Tycker du att den sporten är rolig? - Ja? haha

Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - Alltid!


Övrigt, igen:

Gillar du punk? - Helt okej!

Har du sminkat dig idag? – Nej

Isåfall, vad för smink? –

Vad har du på dig för trosor just nu? – blåa spets

Hur ser de ut? – Sök på google om ni aldrig har sett sånna eller nått.

Vad har du för bh/topp på dig just nu? - ja

Hur ser den ut? – vit, balconet (sta)


Musik:

Lyssnar du på musik just nu? – Ja

I så fall, vilken låt för tillfället? – bon jovi - because we can

Vad gillar du för musik? -blandat


Kärlek:

Är du kär just nu? - Nej

Har du kysst någon idag? – Nej

Har du ett förhållande? - Nej

När går gränsen vid otrohet? – sex

Är du romantisk? – hahah njae

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Nej

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? –Ja

Vad hette din första flickvän/pojkvän? – Hahaha Venne, var kär i Oliver och Leonard i dagis och i söderfors var jag "Tsm" med viktor och kevin samtidigt! hahah

Hur länge höll det? –Höll väll kanske i en vecka.

Hur länge var ditt kortaste? – En vecka

Hur länge var ditt längsta? – 6månader.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - båda har sina fördelar, men tror jag trivs bäst som singel


Förhållande:

Har du varit tillsammans med två samtidigt? – ahaah aa

Är du en bra pojk/flickvän? – Beror på vad killen har för krav, inte precis den gosigaste och romnatiskaste. Men ibland kan jag vara det!

Vem sov du senast bredvid ? – Emil

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – A

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållende med? – ja

När fick du din första kyss? – Har ingen aning faktiskt

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - hahah dem har aldrig varit tsm

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – hahaha aldrig!

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Nej

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – Haft en pojkvän och då blev jag dumpad

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – Blandat, han ska kunna vara avslappnad i stilen , men lite classy och bad boy


Av Ronja Olsson - 15 januari 2013 14:02

Snart klar med den här snöiga dagen. Japp det har snöat HELA dagen vilket inte gav mig sådant glatt humör. Vaknade 15 minuter innan bussen skulle gå imorse så fick skynda på mig som bara tusan och på nått sätt hann jag, hur vet jag inte.. :S Började dagen på fysiologilabbet med arbetstest. Började med att blåsa i en apparat som mäter min andningskurva, därefter fick jag en massa elektroder och sladdar på hela kroppen påsatta, även blodtrycksmätare på armen samt en mikrofon som upptog ljudet av mitt pulserande blod. Hmm, cyklade på en spinning cykel 9 minuter ca där det blev tyngre och tyngre för varje minut. Tillslut, höll jag på att svimma av smärta i benen, och under hela testet togs det mätningar på blodtryck, ekg och lyssnade på rygg och hals.Låg på en brits fyra minuter för att komma ner i puls och sedan var det klart. Inget var onormalt men ska göra ett test till, så en remiss skickas till min husläkare som skickar den vidare till laboratoriet där jag ska få göra ett torrluftstest. Känns som en försökskanin.Men underbart att allt blir uträtt nuså att man ser om jag har astma eller inte. Sedan har jag träffat Johanna för en lunch på Subway, mm gott. Och pratat igenom allt som skett, har inte träffats på länge. Nu har jag historia och när jag är klar med den är det träning på schemat :)


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards