brainwildchild

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Ronja Olsson - 10 januari 2013 21:58

allt snurrar just nu i huvudet och inget hänger ihop men, det blir bättre.skolan inget speciellt fortsatt på inlämningarna och mitt tal. träningen: Anna höll i den, började med uppvärmning och därefter parövningar några ronder lugn sparring och avslutade med säckronder. därefter nedvarvning. jag översträckte vänster armbågen och skadan visade sig direkt alltså kom ifen trodde den var helt läkt. ska skriva ett inlägg i helgen om alla skador jag har, hahaha. Men nu ligger jag med en kopp te, kriminalare på tvn och mys filt. Kan inte klaga :))

Av Ronja Olsson - 10 januari 2013 21:58

allt snurrar just nu i huvudet och inget hänger ihop men, det blir bättre.skolan inget speciellt fortsatt på inlämningarna och mitt tal. träningen: Anna höll i den, började med uppvärmning och därefter parövningar några ronder lugn sparring och avslutade med säckronder. därefter nedvarvning. jag översträckte vänster armbågen och skadan visade sig direkt alltså kom ifen trodde den var helt läkt. ska skriva ett inlägg i helgen om alla skador jag har, hahaha. Men nu ligger jag med en kopp te, kriminalare på tvn och mys filt. Kan inte klaga :))

Av Ronja Olsson - 10 januari 2013 08:36

blev ett pwpass på gymmet nu på morgonen, 30min på löpbandet, var så halt ute så vågade inte bege mig ut. så 250 kcal borta innan frukost bra där! blev sedan en rejäl frukost och nu ska jag plugga stenhårt!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards