brainwildchild

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Ronja Olsson - 20 januari 2013 19:48

mm kvällsmellanmålet och dagens ända måltid blev turkisk yoghurt med kanel och fröblandning :) alltid perfekt att ha turkisk yoghurt hemma, jag använder alltid det i matlagning istället för gräddfil och grädde. :)

Av Ronja Olsson - 20 januari 2013 17:13

Äntligen tillbaka i Lidingö, och dags att återuppta skolarbetet med mera. Min säng är lite tjurig för att jag var otrogen inatt så ska på dejt med honom om några timmar, och jag kan säga att jag saknat honom, jag är totalt förälskad i min säng! My baby!

Gårdagen var bra, flippad och som alla fester uppe i hemlandet är dem alltid något att minnas. Förfekke hos persson, ojojoj vad vi kunde snacka om minnen. Som man delvis hade glömt bort. Kom upp med diskussionen att jag pratar i sömnen när jag sover med folk, lite jobbigt för jag vet aldrig vad jag säger, som när jag sov hos E så säger jag helt random " Vilken blodig läpp det är", bästa var att jag vaknade för att jag blev rädd för min egna röst. Hahah. Emelie berättade om en gång i somras när vi var hos sebbe och jag hade somnat och sa "Ta tennisracketen och slå honom"! Haha så det kan bli ibland. Nej nu ska idrottanalysen fixas, fysiklabbrapport skrivas, historiauppsats analyseras, enegelska tal övas och jag har prov i matte och svenska snart. Mycket att göra lite tid! Blev en massa jävla egopics igår bara, så lite smakprov från dem!

         

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards