brainwildchild

Alla inlägg den 12 januari 2013

hmm

Av Ronja Olsson - 12 januari 2013 21:14

Det är illa när man inser att man KANSKE bryr sig om fem - tio personer i hela min kontaktbok samt fb... Snacka om slöseri med tid people!Haha,

Av Ronja Olsson - 12 januari 2013 19:18

Hur ska jag beskriva det här då ? Just nu känner jag känslan, hmm Ni vet den där känslan efter ett riktigt hårt och bra analsex när man knappt kan gå efteråt ?! Hahahha nee inte? Men den känslan har jag fan nu eller ja snarlik, sånn träningsvärk i rumpa och framlår så jag går som en mongolid och försöker med allt i världen hitta på ett sätt att gå utan att det känns, men går det braHaha folk som sätt mig gått idag har nog fått sig ett gott skratt, men vad gör de? Ett gott skratt ska förlänga livet!  Nope, så har satt mig på rumsgolvet och börjat stretcha nu, känns ju ännu,,, värre! Men då får jag hoppas att jag kan gå normalt imorgon, Haha

Av Ronja Olsson - 12 januari 2013 17:25

På lite bättre humör! Så nu har jag varvat ner, duschat och gymmat. Var så mycket folk på gymmet idag så blev mycket "hemma"övningar än maskin. Lite med fria vikter. Började med tio min på crossen för att få igång svetten, vilket jag lyckades grymt bra med ! Hahah. Därefter ryggdrag.

3x15 med 25-30kg vikt

Bålrotation

6x15 med 15kg vikt, 3set på varje sida

Underarmar med 5kg vikter

Situps 45st

Armhävningar 30st

Snea situps 40 st

Plankan 4x 1minut

Rygglyft 45 st

Inte så mycket men något så jag fick rensa tankarna, var på riktigt dåligt humö. Imorgon blir det boxning 16-17,30 och en 3km på morgonen.

Middagen för idag är blodpudding med farmorshemmagjorda lingonsylt. Tillsammans med vitkålssallad! Märks att det är lördag ;)

 

Av Ronja Olsson - 12 januari 2013 15:30

Jag får något frispel på allt snart! Sitter med mitt engelska tal och försöker få något vettigt ut från huvudet men det står bara still. Helt. Kaputt. Gaah! Skrivit kanske fyra rader på en timme, har försökt free style och spela in mitt "tal" för att få till något spontant, försöker använda ppn och kanske få till något. Men icke sa nicke! Nej ger upp, på med träningskläderna för rond två. Var ute på en 5km powerwalk runda imorse och nu känns gymmet lockande. Tur och skönt att jag har 15m till gymmet! Känns som om bröst och rygg kan få en killer idag.  Satt med idrottsanalysen nyss och den är färdig, ska in om en vecka så lite kan jag slappna av. Nej överger engelskan för idag, går till gymmet och sedan tror jag att historia uppsatsen kan få lite uppmärksamhet! Tack för mig!

Lunchen idag

Broccoli, Kidneybönor, Räkor, Stekta äppelbitar och Avocadobitar tillsammans med en klick turkisk röra som jag hade kvar sen igår. Fan vad bra bild det blev i ljuset :O  

Av Ronja Olsson - 12 januari 2013 11:24

frukosten serverad. eftersom frukosten är den måltid jag äter mest på så är det denna jg lägger ner kcal på ;) Så allt som jag äter: tre äggs vitor
en liter vatten
ett glas tranbärsjuice
en frukt
en macka med skinka och ost
en portion fiberhavregryn med pumpakärnor, solrosfrön och krossade linfrön me mjölk.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards