brainwildchild

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Ronja Olsson - 2 augusti 2014 21:08

Så mycket kärlek på en och samma bild. 

                                                                    

Av Ronja Olsson - 2 augusti 2014 21:00

Nej, som rubriken säger, lördagen blev ej som jag tänkt mig. Jag vaknade och mådde piss, jag kände mig magsjuk och satt på toa i ungefär två timmar allt som allt, samt känningar i underlivet som urinvägsinfektion när jag kissade. Konstigt, och när jag låg i sängen fortsatte smärtan och det blev värre stund tals, men helt plötsligt var det borta och jag kände ingenting. Jag och johan har bara tagit det lugnt, ätit pizza med niklas, jag åt sock en sallad. Såg på captain america 2 och var en sväng förbi dollarstore. Nu har vi båda spelat gta v och efter johan gjort klart uppdraget ska vi se american pie 2 och äta snacks. Nicklas övergav oss och drog på fest med någon eksjö brud, baaw schika wahhwaa. Får se om han kommer hem ikväll eller imorgon :))


Imorgon är jag ledig även då och jobbar inte försen 16-21 på måndag, sååå jävla skönt. Hoppas på sol och varmare väder imorgon så att man kan åka och bada :) 


En fin bild från bröllopet :)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards