brainwildchild

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Ronja Olsson - 18 augusti 2014 15:13

Första dagen avklarad och det gick bra. Så fort jag hittade till rätt ställe o sal, körde fel ett ex antal gånger :) Men till slut kom jag fram till rätt sal o fackskola. Idag bestod det av information osv, imorgon är det mer information. Något som är lite synd är att jag inte kan vara med på insparken eftersom den ligger på kvällen och jag orkar inte betala jättemycket pengar i parkeringsavgift. Får inte mitt parkeringstillstånd försen på måndag. Så lär betala avgift nu varje dag. Gick ner o fixad gym kort, så imorgon ska jag gymma och även åka till stallet för att ta hand om Tone! Om Charlotte kan ska vi kanske rida ut tsm, annars rider jag ut själv :)

Miss Tone är min medryttarhäst är ett femårigt sto efter Tornesch. Jätte trevlig är hon. Det är Charlottes egen uppfödning och jag tror hon ska bli hennes hopphäst, jag ska hjälpa till med vardags motion. Rida ut i skogen, klättra och någon gång ibland rida i paddocken :)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards