brainwildchild

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Ronja Olsson - 20 augusti 2014 17:26

Den här mannen, den här mannen gör precis allt för mig, likaså gör jag allt för honom. Han som kysser mig godnatt när jag håller på o somnar och den jag kysser på pannan direkt när jag vaknar. Den här mannen som jag bor med, bildar en framtid med och den jag vill leva med. 

Jag älskar den här mannen, och jag vet att han älskar mig. Jag vet att jag betyder allt för honom och han betyder allt för mig. 

Jag älskar dig Johan Bär!  

     

Av Ronja Olsson - 20 augusti 2014 16:35

Så då var veckans sista lektion klar. Så skönt! Igår både tränade jag på gymmet och åkte och red. Hade en grymt retlig Tone. Så tillslut när hon vägrat släppa upp mig på ryggen, tog jag bort tyglarna och lät henne springa runt bäst hon ville i paddocken. Efter tio minuter var hon jättesnäll och då red vi ut en runda. Travade och galopperade på dem delar som hade bra underlag, var ganska stora stenar på vägen. Hon har verkligen en jätte härlig galopp och skulle passa bra som fälttävlans häst tror jag. 


Idag hämtade jag upp Ida (en som går i min klass) och sedan gjorde vi sällskap till Jönköping. En föreläsning, sedan så gick vi ner på stan en stund, jag var tvungen att gå förbi akademibokhandeln innan mitt pass på nordic wellnes. Körde ett Cxwork pass idag som hade fokus på bålmuskulaturen. Var verkligen jobbigt! 


Idag fixar jag lite här hemma och tar det lugnt. Johan jobbar fram till 19.30 ikväll så är ensam några timmar till. Vilket spenderas framför tvn. Hahaha. 

 

Två bilder från igår!

   

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards