brainwildchild

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

It is in my blood!

Av Ronja Olsson - 30 juli 2011 15:02

Liten update!

Fredagen: Åkte upp ifrån Stockholm, ett stopp på gränby centrum först, blev en poncho på Gina Tricot! In till Valbo med mamma, köpte en kalender att ha i skolan! Lämnade in skrivaren på lagning!

Hem vilade, begav mig till Jennifer och umgicks med henne och Emma, men Emma var tvungen att åka. Lyssnade på musik och sjöng! Begav oss till en granne, umgicks! Tog en cykeltur, träffade Emil, träffade Persson och Daniel!

Sedan åkte jag och Jennifer hem till mig och sov, eller ok vi somnade runt 4!

Today: Vaknade vid 7, alltså fick jag 3h sömn, tog en snabbdusch, och fixade mig, åkte med faster till Tierps Arena. Hon sa att det skulle bli fint väder så jag tog shorts, line och en kofta, shit vad det blev kallt och inte sprack det upp, jävla väderlekar! Kom fram sa hej till farbror och dem, gick och satt oss, började se på finalerna i SM competition, den klass som Farbrors team skulle vara med i, men jag verkar vara en olycksfågel för Stefan fick rödlykta (tjuvstart) det fick han förra gången jag var och kollade också! Fan då!

Såg på ProMod och några klasser till, fun! Avslutade att se Top fuel, råkade ta av hörselskydden för trodde inte det skulle låta så mycket som Faster sa, fifan trodde mina öron skulle flyga av, och hjärtat var i 190! I JUST LOVE IT!

Gick iväg till Team Kågered som hade en dubbeldragster man fick åka i, Åsa en kompis till Faster hade fått det i present av sin kille, hon hade ingen aning snacka om chock!  Men såklart så började det regna när hon skulle få åka så vi hängde med teamet, super trevliga människor! 

Sedan fick vi åka med Micke som har teamet i bilen ut till startplattan VIP-plats!;) Såg några vändor innan det var åsas och Maries tur, ohjävlar vad fort det gick, skulle lätt vilja testa det själv! Länk till teamets hemsida:http://www.kagered-racing.com/

Åkte ut där man hämtar upp bilarna efter åket skulle vägas och så!:) Begav oss mot depån och släppte av bilen, gick och köpte langos och sedan åkte jag och faster hem, grymt rolig dag, tack faster!

Ska sova lite nu känner att jag behöver ta igen mig!;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards