brainwildchild

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

dagar som denna kommer och går

Av Ronja Olsson - 18 april 2012 20:33

Nu på kvällarna har jag börjat fått för mig en massa konstiga saker. 

Tog 40 minuters rundan med powerwalk och jogging på bara 20 min. Snacka om att jag hade lagt upp ett högt tempo!

Kommer in, duschar, dricker en liter vatten och käkar keso. Stannar upp när jag kommer innan för min dörr till sovrummet och bestämmer mig att jag inte ska ha någon tavla alls på väggen utan vill ha en hylla ovanför sängen med ljus och ord istället, (kommer ändras vill ng ha tavlan den betyder så ofantligt mycket för mig!) okej därefter vill jag kasta ut bänken och tvn. aop okej, ringer en kompis och berättar. Han tycker att jag är lite cp men aja, nu har jag ändrat mig totalt igen! Sedan kan jag inte sova heller för den delen. Och kan inte koncentrera mig så kan inte skriva labbrapport, är färdig med alla matte repetiotions tal. Vill inte se någon film för har ingen bra. 

Alltså nu fungerar ingentingg!!! 

Sedan funderar jag på att skicka iväg ett mess till D och be om ursäkt, men han är fortfarande sur och jag är inte personen som brukar höra av mig till folk när man har bråkat, eller okej vi har inte bråkat men han kallade mig faktiskt självupptagen slyna ch det är inte ok från min sida!!.

Alllttsså GAAAH! Jag blir galen!

Någon som har något botemedel mot allt!? Hör av er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards