brainwildchild

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Ronja Olsson - 12 november 2011 19:44

Uppe i skitskär igen.

Lunch på NK med faster, sofia och anna-lena. Skagentoast mm mumsigt! Sedan vidare till bishop arms där jag drac te och en cola och de fortsatte på sitt rödtjut.

Upp till skutskär, mm där såg man lite mumsigt på vägen upp hehe så jag led inte på första gången.;)

Sedan middag, ytterfile från Leffe och Anna, super gott!

Ner till morfa<r och emil och pratade, pantade på coop. Ute på jakt efter Annete och magnus men ack så fann vi dem inte försen efter typ 20 minuter, kände dock som en evighet! Gav Annette ett foto, hon ville ha ett på väggen tillsammans med mina andra kusiner.

Skulle upp till chanel och träffa Mimmi men hade ingen portkod och kunde inte få kontakt med någon av dem så åkte hem och nu bloggar jag!

SMimmi ringde nyss så ska träfa henne en stund, sedan ska jag lägga mig tidigt ska upp och löpa imorgon och ett styrkepass klockan sex imorgon! Phu hur orkar jag? Jo viljkan ger mig styrkan!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards