brainwildchild

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

I miss you my best friend

Av Ronja Olsson - 23 januari 2012 18:15

   Du vet att du ALLTID kommer att vara min BÄSTA vän, det är du som vet allt om mig, du vet hur jag tänker du vet hur jag känner, ord behöver inte ens sägas. Du kan mig utan och innan, och jag medger att till viss del är detta mitt fel men inte allt kan läggas på mig, det är bådas, vi valde olika, fast att jag skulle velat haft min bästa vän vid sidan av mig nu i stooooora sthlm, vi hade sådana stora planer för min nedflyttning vad vi skulle hitta på för bus och massa! Men inget händer, och ja jag tvivlar på att det kommer att hända också. Men du ska alltid veta att du kommer vara min syster och jag finns här för dig fast att vi inte träffas, det ska du alltid veta!

KÅT- knullad ål tillsalu vad ska jag säga vem har våran humor gumman?


"om jag någon gång var tvungen att radera något betydelsefullt, skulle jag aldrig radera våran vänskap. Jag älskar dig bruden, kommer alltid göra det, kommer sakna dig, men jag vet att du alltid finns i mitt hjärta. Så du kommer inte vara så långt bort iaf. Jag älskar dig Ronja" är något du har sagt men ändå så hände det.

 
 
Jennifer strand

Jennifer strand

23 januari 2012 20:17

älskar dig <3

http://www.sadface.devote.se

Ronja Olsson

23 januari 2012 21:00

älskar dig me

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards