brainwildchild

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Ronja Olsson - 3 oktober 2012 18:32

Igår var jag helt slut, såå vad hade vi för oss på boxningen då?

Egentligen hade vi inget "tema" vi brukar ha, fys eller teknik men igår blandades som när man bakar en kaka!

Började med uppvärmning, jag dog inte, mina lungor dog inte och mitt knä kändes inte av ett dugg. JAG VAR ÖVERLYCKLIG!!!

Sedan några ronder skugg, tänkte mycket på att få med höften i slaget och knyta nävarna vilket jag är ganska dålig på! TRÄNA TRÄNA!!

Parade ihop oss och körde lite olika parövningar. Säckintervaller två ronder, hopprep två ronder och sedan avslutande fys 15 min!

Overall var det en bra träning, dock gillade jag inte tränaren vi hade. Han skrek hur mycket som helst och pratade hela tiden. Jag vill ha någon som ger oss övningar och rättar oss i slutet och inte skriker.

Idag har skolan snurrat på bra, har matte prov imorgon som jag ska träna på. Åkte och köpte ett par byxor efter skolan, och fem nya pocketböcker!

Nej nu ska jag återgå till pluggandet så att man åtminstone kan försöka få till nått bra betyg!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards