brainwildchild

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Ronja Olsson - 1 november 2012 19:26

Så nu är snart höstlovet slut. Igår blandades av både bra och irriterande saker :)

Började morgonen med att tat lugnt och umgås med farmor, sedan träffade jag Jennifer över en lunch och sedan gick vi till Daniel och var med han. Därefter när dem åkte till stan åkte jag hem till farmor och åt och sedan ner till rotskär. Tränade, var inte på topphumör och sååå men skuggades, sparrades med tobbe och VRICKAR FOTEN! Helvete!!! ligger tjugo minuter och är förbannad på mig själv att jag är så klumpig. Stäler mig upp, promenerar lite, smärta... skuggar lite.  hugger av mig foten... Avslutade med lite mitsar med Zang och fick läxa till på måndag. Stannade på hallen lite grann. Käkade äppelpaj och tog det lugnt, lagom förbannad på mig själv!

Idag vaknade jag av en hemsk smärta och ingen träning idag.. Hallå jag har ett schema att följa! Men följde med Ingela till Borlänge och hälsade på Mimmi och hämtade Neoline. Nu ska ajg höja upp foten, köra lite bål styrka och sedan imorgon ska jag in till stan med Ingela och hälsa på gammelmormor.

helgen blir nog med Jennifer, ska t sthlm på söndag vet jag och kanske gymma med daniel ant imorgon eller lördag,

Neej nu ska jag massera foten och hoppas på bättre tider!

Av Ronja Olsson - 1 november 2012 08:00

One day you’re gonna remember me and how much i loved you. Then you’re gonna hate yourself for letting me go.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards