brainwildchild

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Ronja Olsson - 25 november 2012 20:17

Hemma från träningen vilket hade sitt ups and downs men overall helt ok. Nu smaskar jag på en fruktshake och en fruktplate. Mumma! Upp sju imorgon börjar jobbet åtta. Sista praktik veckan nu tagggggggaa!!!!!

Av Ronja Olsson - 25 november 2012 10:02

Gårdagen kan jag sammanfatta som, busy!

Gick upp runt 7, fixade lite, 8 gick bussen och 9 var jag framme vid älvsjömässan. Var kommunikatör tillsammans med både lärare och andra elever. Pratade med ungdomar och deras föräldrar och det var många av dem föräldrarna som sa "Du säljer Thoren Business School otroligt bra!" Tackar man tackar. Ja det blir så när man kommer in i det.

Lunch runt 12, blev en hambulle ojoj vad längesedan det var. Påt igen bara och 4 var allt klart. Stannade kvar tillsammans med fler från thoren och monterade ner montern. Därefter frågade Hanna som jobbar åt Thorens marknadsföring ifall jag ville följa med bort till skolan och lasta av allt, har ändå inget annat för mig så fram till 9 jobbade vi med att få upp allt, jag, hanna och chauffören. Men det gick tillslut och runt halv tio gick vi ner och tog en varsin burgare på burger king, helt slut!

Hem och det första jag gjorde var att lägga mig i sängen och sova.

Idag hade jag inte tänkt göra något mer matnyttigt än att jag ska åka iväg till klubben och träna sedan, har ingen tränare men tänkte köra styrka lite själv isf.

Imorgon börjar jag min sista praktikvecka för årskurs två och jag har verkligen haft en skitbra tid både i gävle och här på Lidingö! Nej göra lite nytta kanske! ;)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards