brainwildchild

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Ronja Olsson - 3 november 2012 21:36

Jag förstår mig inte på och orkar inte med människor nå mer. Jag finns alltid där för alla mina vänner men det är ingen som finns där när jag väl behöver dem. När jag står där och ber om hjälp nej då säger de bara "förlåt men har annat för mig" ska börja säga så jag också. Jag ska också börja skita i de vänner som säger att vi ska träffas men åker och gör något annat och säger, glömde bort dig eller att nee pallar inte. Om ni inte vill umgås med mig, GÖR DET INTE. Jag har ingen anledning här i livet till att behålla de personer som gång på gång sårar mig och gång på gång beter sig som idioter. Det är inte dessa ytliga personerna som jag känt en kort tid utan även de jag kallar mina närmaste vänner. Nej nu har jag bestämt mig för att rensa vänlistan, jag vill och orkar inte slösa min tid på idioter och lägger hellre den tiden på att må bra ch bli bäst. Jag har mått så otroligt kasst under en period i mitt liv och jag vägrar må dåligt mer pågrund utav dem. Jag har gjort det och det har nästan kostat livet på både mig och en väldigt nära familjemedlem. 


Men det finns vissa solstrålar speciellt Sofi och Denniz som gjorde min dag igår. Älskar er sötnosar!<3


Aja jag åkte ner till sthlm känner att det är här jag mår bra och får ut det bästa av mig själv, men åker upp till gävle imorgon efter tränignen. Jävla praktik!

Av Ronja Olsson - 3 november 2012 11:16

Så det blev lite ändringar i schemat igår, skulle vara hundvakt och åkte in till a-berg. Sofi drog iväg, jag gick ut med voffsingarna och sedan städade jag upp i köket. Men sedan kom Sofi hem ganska fort och med sig hade hon min fulla broder. Naaw sötnos<3 Hahah efter många om och men däckade han i sängen runt 11 och jag och sofi satt vid datorn och tog det lugnt. Men somna? Nej fanns inte på kartan! Runt fyra skulle Nikke och fyllen komma och Aria var dålig i magen, hann inte ut och vi torkade bajs med två varsinna papperstussar uppstoppade i näsborrarna. Hahha som vi såg ut. Dem kom och runt fem somnade jag och sov ttre timmar, Vaknade av att Denniz var vaken och itne visste var han var och Sofi dunkade i golvet. Jajja umgicks med dem och åkte hem till farmor runt halv tio imorse

Jättekul att umgås med Denniz och Sofi <3 Sedan pratade vi mycket om det jag skrev i förra inlägget om jocke

Av Ronja Olsson - 3 november 2012 11:10

Alltså jag vet inte vad som är sant eller inte men känner att jag borde säga min version av det hela. Jag står för det jag säger och tycker men jag vill påpeka att jag inte tar någon sida i detta försen riktiga bevis på det som ”hänt”. På facebook delas det och skrivs om ”den labila sexförbrytaren Joacim Kajaus”, denne person hade jag riktigt starka känslor för i ungefär ett års tid när jag gick i nian. men under denna tid har han ALDRIGT, förbrytit sig på mig och han har ALDRIG hotat mig som han påstås har gjorts med andra. Jag säger nu inte att jag tror på att han inte har gjort något av det som sägs men om dessa sex-åtta unga tjejor ens har blivit hotade och våldtagen av honom och bevisen skulle finnas så skulle Jocke redan sitta bakom lås och bom, så varför gör han inte det? Finns det inga bevis? Inga sms? Inga konversationer? Bara flickor ord dessa tjejer kan ju ha gnabbat ihop sig och ljuger om allt. Vad vet vi om det? Jag vill inte tro på det som sägs för den Joacim som jag KÄNDE/KÄNNER skulle inte göra något sådant, vet en till person som känner Joacim som ar låtit honom SOVIT hos henne under en tid inte nu utan i somras och han rörde aldrig henne sexuellt och hotade henne inte.

Som sagt tar ingens parti men vill ej heller se kanske någon oskyldig person få sitt liv förstört för småjäntor som kanske ljugit ihop sig. Det krävs inte mycket för att förstöra någons liv så att denne aldrig kan få ett väll fungerat liv igen. Och är han oskyldig vill jag inte se han dömas för det. MEN om det senare visas med hjälp utav BEVIS att han gjort allt det hör kommer jag vara rätt så chockad.


Han är OSKYLDIG fram till att motsatsen har BEVISATS!   

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards