brainwildchild

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Ronja Olsson - 14 november 2012 21:43

Så onsdagen klar och bara två dagar kvar på min praktik här i Skutskär från och med måndag är jag i sthlm och praktiserar!

Träningen då?

Jo inget nytt blåöga att matcha med det andra ;)

Började med innebandy med Wilhelm. Jäklar vad man kan bli frundrade på ungar, haha, jaja tillslut när jag ”vunnit” två gånger så vann han hela. Haha. Sötnöt.

Därefter lite springa runt och skugg. Två ronder sparring med Karolina. Skönt att komma igång, därefter Micke. Börjar få till någorlunda att fatta vad jag håller på med, men åker ändå på stryk. Körde till 7 och sedan vilopaus, linsen åkte ur och tjaffsade. Därefter en till rond.

Vilopaus, sedan lite sparkar med Kalle som sparkar av mig benet. Hahah needå men nästan och jag när jag sparkar. Hahah ska vi inte gå in på.

Sedan stojade jag lite med Wilhelm och körde lite ”gladiatorerna”, sötnöt! Sedan hoppade han på Micke och så hoppade zang in. Haha.

När de var klara, sparrades jag en sista rond med Micke. Då kunde Zang också kommentera min stil, måste sluta göra så stora rörelser och gå in mer på mina motståndare. Men det börjar se helt okej ut.

Stannade på hallen och snackade med peppe, peter och matte lugnade nerpulsen och drack en massa vatten.

Nu ska jag gå upp och lägga mig, tidigt imorgon, intervaller står på schemat efter skolan!

Jag lovar roligare och bildrikare bilder så snart jag kommit hem till sthlm!!

Av Ronja Olsson - 14 november 2012 10:44

Så nu har jag en ledig stund. Klockan är snart 11 och runt 14 slutar jag, tänk så fort tiden går när man har roligt.

Haft kemi med 9or, krossat lite provrör, för stark för sånt härt yrke jag   

Nu har jag matte med två elever och därefter lunch och friskvårdstimme, planeringstid och konferans får de riktiga lärarna ha själv!

Ikväll är det "sista" gånge hos Zang och tänkte att svetten skulle drypa lite väl mycket idag!

Eller jag känner för det iallafall. Sen en bra sak. Papi kommer hem från Israel idag, kanske han kommer och säger hej?? Sedan ska jag få lite presenter av honom också haha, lite bortskämd är jag!

Nej nu är det dags för lunch, kycklingklubbor och sallad! mMM!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards