brainwildchild

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Ronja Olsson - 22 november 2012 20:55

Så hemma efter ännu en träning. Känner att jag gjorde en helt okej träning. Knät tjaffsade ibörjan men efter lite hopprep och uppvärmning för dem sprang jag fem minuter och sedan fem min till under commands. Därefter skugg med uppgifter 4x2,5min, parades ihop och körde med en tjej som heter Frida, jätteduktig och mer erfaren än mig men försökte tänka till på allt både de på Linnea har sagt och mina skutskärsboys har lärt mig. 5x3 sparringronder med uppgifter med henne och sedan sparrades jag 3x3 med "turbo". Sista ronden tog jag av mig huvudskyddet, mår dålig när jag har det och känner mig instängd, jag är så van att inte ha det och känna smällarna, med huvudskyddet känner jag dem inte. Då får jag panik och går hellre in i motståndaren än att backa undan, för jag vill känna smällarna så att jag vet att min motståndare har chansen att knocka mig om jag inte har guard och bra teknik.

Avslutade med 8x 20sek arbete 20sek vila, lite illamående i slutet när jag varvade ner, blandade styrka med jogging och stretch. Overall ett bra pass. Lite notes for me - GUARDEN!!!!!! Snabbare och mer taktisk! Sluta gå in i motståndaren, jag är inte redo för närkamperna än.

Så nu har jag en hel lista att bocka av imorgon! Går upp 7 förväntas vara nere på stan till 10 ungefär.

  • Förbi skolan och lämna in lappar
  • ClasOhlsson
  • BUDO ADIDAS
  • HM
  • Träffa Ellinor
  • Farmor kommer
  • Jobb 17-22

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards