brainwildchild

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Ronja Olsson - 5 november 2012 20:49

Måndagen färdig, träningen klar och den gick super. Min uppvärmning blev innebandy med Wilhelm, jag som är kass körde på och i slutstriden 9-9 så var det jämnt men fick in målet och vann med 10-9. Wiiihoo! Därefter lite säck, kände formen. Mitsar med Zang. Såg bra ut, kändes bra, lär dra in armbågarna lite, får tänka mer på det. Därefter kollade jag lite på när nisse och Jonathan sparrades och därefter sparrades jag två ronder med Kalle. Skitbra sparring, tror någon smäll satt (hoppas) för lite näsblod blev de idag också. Nej det var grymt, svetten rann. Sedan skojade jag och sprang runt med Wilhelm igen. Så jäkla söt unge. (bara för att vi är släkt). Avslutade med lite mitsar igen. Kändes grymt bra sista slagen! Zang sa även att det såg bra ut. Det känns bra!! Imorgon blir det i sthlm. Älskar Zangs kommentar när jag sa att jag skulle dit ”krossa dem , slå ner alla tjejer där, mosa dem” hahah ja den här Andersson släkten är lite speciell! Nej nu ska jag gå och lägga mig blir en lång dag imorgon!

Av Ronja Olsson - 5 november 2012 16:40

GAAAAH mitt förra inlägg försvann, gud så jag tröttnar på saker och ting. Nej men tränignen igår gick jättebra, fick beröm och körde slut totalt vilket är jävligt härligt. Dagen idag gick bra, faktiskt väldigt fort också. Nu har jag ätit och ska bege mig bort till hallen och boxas lite.

Grattis till Micke som vann sin thaimatch i lördags!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards