brainwildchild

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Ronja Olsson - 13 november 2012 17:59

Gårdagens träning gick helt ok, började med innebandy med Wilhelm som uppvärmning och sedan körde jag sparring med Karolina, därefter vilade lite och sedan en till rond. Fram med mitsarna och lite teknik, säck och skugg. Därefter testade jag att sparka lite, huuah det är fan svårt att sparka rätt, att kunna vrida foten och samtidigt hålla balans och hålla sig lugn. Micke och Morgan visade lite knep att tänka på hur jag ska sparka och slå. Tack guys!

Sedan körde jag en rond sparring med Kalle. Han har så jäkla långa armar så åker alltid på små stryk i kontringen. Han höll inne ganska mycket hörde Joel säga åt han att slå på lite "det är en tuffbrud du kör med" haha jaa relativt då.

Efter det var jag klar tyckte jag, stretchade och cyklade hem. Kom underfund med att jag har 7 liv och den som tar mitt första får + poäng i registret ;) haha undrar vem det blir!

Hem, duschade, sov.

Vaknade med en blåklocka på ögat, haha, jag är så jäkla söt i det!!

Skolan flöt snabbt på idag, 6;orna löpte amok och var helt galna, men resten var okej.

Idag har jag kört 30 min på cross trainern (1mil) därefter styrke i ben och sedan stretch och 15 min i farbrors massagestol, som är gooosh! I´m in love!

Nu ska jag käka mango och njuta av tisdagen som är kvar!

See yah!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards