brainwildchild

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Ronja Olsson - 27 november 2012 20:02

Ush på mig! Nu är jag inte på gott humör, först det här med vädret och sedan klantar jag mig på träningen, var är världen påväg? Sparrades idag med Caroline, Daniel sa, tänk på guard och att vara mjuk. Men ändå är jag bara det stundtals och inte hela tiden, jag stänger av allt och låter bara tiden gå när en rond väl börjat, så jävla dåligt från mig! Jag vill bara gåä och lägga mig under en sten och gömma mig för resten av världen! Nej jag lär skärpa mig och börja bli engagerad annars kan jag lika väll börja i vanlig motinsgrupp igen.... Frågade Daniel vad han tyckte om min sparring idag, han sa att det såg bra ut och att jag var duktig, det enda är min guard, att bli snabbare och tekniken i slagen. Men det känns som så mycket mer än det. Det känns som om allt ska förbättras inte bara det.

Imorgon jobbar jag kväll så ska tamefan ta ut mig själv på en joggingrunda imorgon med intervaller för att få till det explosiva. Jävlar annamma strunt samma om det är kallt eller varmt, jag vill inte känna mig så här urusel en gång till, det får räcka nu!

 

Av Ronja Olsson - 27 november 2012 15:33

   REGN, REGN, REGN, REGN, regn, regn, reeeegn. Har jag nämnt regn ?:O Jag blir så trött på sådant här väder, det är inte roligt :( Vill ha snö!

Aja snabb update om gårdagen. Det var fys på boxningen, välbehövt och jobbigt! Idag är det sparring! Det jag verkligen ska tänka på idag är att ta ner hakan och slå mycket rak höger inte bara krokar.

Aja, jobbet idag gick snabbare än vanligt och imorgon jobbar jag kväll, trevligt!

Nej nu ska ajg få i mig lite curry och sedan bege mig för att få en till blåklocka, låter som en bra plan.

Nämnde jag REGN REGN REGN REGN!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards