brainwildchild

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Ronja Olsson - 20 november 2012 19:56

Så nu är jag klar för idag. Precis kommit hem och har en känsla utav att sängen är allt för lockande just nu ;) Haha

Sparring på schemat och det gick relativt bra, måste ställa om mig på att inte boxas med längre personer utan dem i min längd så bara jag får grepp på det och att inte kasta ut sådana rallarsvingar så ska vi få till något från mig. Respons från tränarna - bra, men måste bli mer aktiv med rak höger och snabbare slag + på fötterna. Dags för hårdträning alltså! Snackade med en om att börja gå match, är så jäkla sugen på det men väntar till  dess att dem säger att det är dags. Det är ju mitt mål att få lära mig mer och komma ut och tävla där jag lär mig ännu mer. Goosh vad jag längtar, men det är en lång bit kvar dit och ett jävlar annama krävs, vilket jag tror att jag har!

Nu ska jag njuta av en lax macka och försöka få tag på min frånvarande fader.. Hahha nee pratade med han för två min sen men lglömde en sak och nu svarar han inte!!! pucko'

Morgondagens schema

  • Jobb
  • Läkarundersökning 9,30
  • Jobb
  • Handla med papi
  • Springa med ellinor

Kommer jobba lunch nu två dagar till sedan blir det kväll på fredag förhoppningsvis! :)

Nej nu har jag suttit här alltför länge see yah later alligator! Eller vad man nu säger.



'Cause it makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter


Av Ronja Olsson - 20 november 2012 15:32

Tisdagen bokstavligen talat flyyger iväg. Nu är jobbet klart och ska strax iväg till träningen, sitter med mammas och pappas julklappar och fixar lite. Är lite pyssel med dem, härligt!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards